
Topul celor mai valoroase branduri din lume: Surpriza de pe locul 5
În timp ce Google şi Apple îşi menţin poziţiile în vârful clasamentului celor mai valoroase branduri din lume, Amazon a depăşit Microsoft şi a ajuns pe locul al treilea. Dar cel mai interesant aspect al ediţiei din 2018 a BrandZ Top 100 este că giganţii chinezi ameninţă dominaţia americanilor, adevarata surpriză fiind ocupantul poziţiei a cincea.
Valoarea totală a celor o sută de branduri incluse în această ierarhie globală a ajuns în acest an la 4,4 trilioane de dolari, consemnându-se o creştere de 21%, adică de 750 de miliarde de dolari, faţă de ediţia anterioară.
Valoarea totală a celor o sută de branduri incluse în această ierarhie globală a ajuns în acest an la 4,4 trilioane de dolari, consemnându-se o creştere de 21%, adică de 750 de miliarde de dolari, faţă de ediţia anterioară.