cercetare de piata
-
Angajații din România se adaptează rapid schimbărilor din piața forței de muncă, asimilând noile forme de muncă/gig economy, în ciuda legislației neadaptate, arată cel mai recent sondaj de opinie al Institutului pentru Politici Publice (IPP). Astfel 1 din 5 angajați lucrează cel puțin câteva zile pe săptămână și de la propriul domiciliu iar 7% lucrează în spații publice (gară, aeroport, cafenea, ș.a.m.d.). Mai mult, 1 din 10 nu lucrează niciodată la sediul angajatorului. -
A apus era workaholismului?
Ideea de muncă s-a schimbat foarte mult, o arată cele mai recente cercetări sociologice. Oamenii nu mai vor să lucreze în gol, refuză să mai facă zece lucruri în același timp și vor să înțeleagă ce se va obține prin munca lor. Sunt noile trenduri pe care sociologii le identifică în studiile lor și care-i ajută pe angajatori să înțeleagă care sunt fundamentele pe care ar trebui să lucreze dacă vor să-și țină afacerile în viață. -
O școală care îți poate aduce un job în cercetarea de piață
50 de absolvenţi de liceu din Iaşi vor lua parte, timp de o lună, la seminarii și traininguri intensive de dezvoltare personală și pe instrumente specifice cercetării de piață, în cadrul proiectului GfK Vocational School. Proiectul se adresează tuturor absolvenţilor de licee teoretice și tehnice din Iași care îşi caută traseul profesional potrivit personalităţii lor. -
Vrei să lucrezi în cercetare de piaţă? Un prim pas este Şcoala de Moderare
Compania de cercetare de piaţă Unlock relansează Şcoala de Moderare, un program integrat care are scopul de a dezvolta abilităţile viitorilor şi actualilor profesionişti în cercetarea de piaţă din România. Programul este structurat pe două module – juniori şi avansaţi – şi atinge, în principal, două publicuri: studenţi/proaspăt absolvenţi şi senori/specialişti din domenii conexe, care doresc să se reprofileze.
-
Tehnologii inovatoare aplicate în shopper research, dezvăluite la Marketing Research Conference
Dacă te întrebi care sunt tehnologii inovatoare de cercetare care pot aduce un plus de performanță în shopper research, ai putea să afli răspunsul participând la seminarul susținut de Marek Kempka (Director al diviziei Shopper Technology Europe din cadrul Nielsen) pe 15 mai.
-
GfK România îşi extinde activitatea în Moldova
Compania de cercetare de piaţă GfK România îşi extinde activitatea în Moldova, oferind toată gama de servicii de cercetare şi consultanţă de marketing. GfK România a început să exploreze această nouă piaţă încă din 2010 şi a derulat deja proiecte de cercetare pentru clienţi din mai multe sectoare: telecom, financiar-bancar şi FMCG.
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.