cercetare de piata
-
Angajații din România se adaptează rapid schimbărilor din piața forței de muncă, asimilând noile forme de muncă/gig economy, în ciuda legislației neadaptate, arată cel mai recent sondaj de opinie al Institutului pentru Politici Publice (IPP). Astfel 1 din 5 angajați lucrează cel puțin câteva zile pe săptămână și de la propriul domiciliu iar 7% lucrează în spații publice (gară, aeroport, cafenea, ș.a.m.d.). Mai mult, 1 din 10 nu lucrează niciodată la sediul angajatorului. -
A apus era workaholismului?
Ideea de muncă s-a schimbat foarte mult, o arată cele mai recente cercetări sociologice. Oamenii nu mai vor să lucreze în gol, refuză să mai facă zece lucruri în același timp și vor să înțeleagă ce se va obține prin munca lor. Sunt noile trenduri pe care sociologii le identifică în studiile lor și care-i ajută pe angajatori să înțeleagă care sunt fundamentele pe care ar trebui să lucreze dacă vor să-și țină afacerile în viață. -
O școală care îți poate aduce un job în cercetarea de piață
50 de absolvenţi de liceu din Iaşi vor lua parte, timp de o lună, la seminarii și traininguri intensive de dezvoltare personală și pe instrumente specifice cercetării de piață, în cadrul proiectului GfK Vocational School. Proiectul se adresează tuturor absolvenţilor de licee teoretice și tehnice din Iași care îşi caută traseul profesional potrivit personalităţii lor. -
Vrei să lucrezi în cercetare de piaţă? Un prim pas este Şcoala de Moderare
Compania de cercetare de piaţă Unlock relansează Şcoala de Moderare, un program integrat care are scopul de a dezvolta abilităţile viitorilor şi actualilor profesionişti în cercetarea de piaţă din România. Programul este structurat pe două module – juniori şi avansaţi – şi atinge, în principal, două publicuri: studenţi/proaspăt absolvenţi şi senori/specialişti din domenii conexe, care doresc să se reprofileze.
-
Tehnologii inovatoare aplicate în shopper research, dezvăluite la Marketing Research Conference
Dacă te întrebi care sunt tehnologii inovatoare de cercetare care pot aduce un plus de performanță în shopper research, ai putea să afli răspunsul participând la seminarul susținut de Marek Kempka (Director al diviziei Shopper Technology Europe din cadrul Nielsen) pe 15 mai.
-
GfK România îşi extinde activitatea în Moldova
Compania de cercetare de piaţă GfK România îşi extinde activitatea în Moldova, oferind toată gama de servicii de cercetare şi consultanţă de marketing. GfK România a început să exploreze această nouă piaţă încă din 2010 şi a derulat deja proiecte de cercetare pentru clienţi din mai multe sectoare: telecom, financiar-bancar şi FMCG.
Recomandările editorilor
-
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților. -
Salim Touma, Grand Hotel Bucharest: Îmi place să rezolv probleme. Dacă nu apar provocări operaționale, mă plictisesc
Cu peste 25 de ani de experiență internațională în industria ospitalității, Salim Touma a reușit, în ultimii trei ani, să conducă un proces complet de rebranding, să reducă cu 32% costurile și să scadă fluctuația de personal cu 40%. -
Giorgiana Matei, Airbus Aerostructures România: Oamenii nu caută doar muncă, ci și sens. Vor să contribuie la comunitatea în care trăiesc
Nu poți fi sub nivelul pieței, dar nici un salariu peste medie nu garantează retenția, susține cu realism Giorgiana Matei, HR Manager la Airbus Aerostructures România.