cercetare de piata
-
Angajații din România se adaptează rapid schimbărilor din piața forței de muncă, asimilând noile forme de muncă/gig economy, în ciuda legislației neadaptate, arată cel mai recent sondaj de opinie al Institutului pentru Politici Publice (IPP). Astfel 1 din 5 angajați lucrează cel puțin câteva zile pe săptămână și de la propriul domiciliu iar 7% lucrează în spații publice (gară, aeroport, cafenea, ș.a.m.d.). Mai mult, 1 din 10 nu lucrează niciodată la sediul angajatorului. -
A apus era workaholismului?
Ideea de muncă s-a schimbat foarte mult, o arată cele mai recente cercetări sociologice. Oamenii nu mai vor să lucreze în gol, refuză să mai facă zece lucruri în același timp și vor să înțeleagă ce se va obține prin munca lor. Sunt noile trenduri pe care sociologii le identifică în studiile lor și care-i ajută pe angajatori să înțeleagă care sunt fundamentele pe care ar trebui să lucreze dacă vor să-și țină afacerile în viață. -
O școală care îți poate aduce un job în cercetarea de piață
50 de absolvenţi de liceu din Iaşi vor lua parte, timp de o lună, la seminarii și traininguri intensive de dezvoltare personală și pe instrumente specifice cercetării de piață, în cadrul proiectului GfK Vocational School. Proiectul se adresează tuturor absolvenţilor de licee teoretice și tehnice din Iași care îşi caută traseul profesional potrivit personalităţii lor. -
Vrei să lucrezi în cercetare de piaţă? Un prim pas este Şcoala de Moderare
Compania de cercetare de piaţă Unlock relansează Şcoala de Moderare, un program integrat care are scopul de a dezvolta abilităţile viitorilor şi actualilor profesionişti în cercetarea de piaţă din România. Programul este structurat pe două module – juniori şi avansaţi – şi atinge, în principal, două publicuri: studenţi/proaspăt absolvenţi şi senori/specialişti din domenii conexe, care doresc să se reprofileze.
-
Tehnologii inovatoare aplicate în shopper research, dezvăluite la Marketing Research Conference
Dacă te întrebi care sunt tehnologii inovatoare de cercetare care pot aduce un plus de performanță în shopper research, ai putea să afli răspunsul participând la seminarul susținut de Marek Kempka (Director al diviziei Shopper Technology Europe din cadrul Nielsen) pe 15 mai.
-
GfK România îşi extinde activitatea în Moldova
Compania de cercetare de piaţă GfK România îşi extinde activitatea în Moldova, oferind toată gama de servicii de cercetare şi consultanţă de marketing. GfK România a început să exploreze această nouă piaţă încă din 2010 şi a derulat deja proiecte de cercetare pentru clienţi din mai multe sectoare: telecom, financiar-bancar şi FMCG.
Recomandările editorilor
-
Ce rol joacă ambiguitatea în încetinirea proceselor din companie și cum o identifici
Ambiguitatea este unul dintre cele mai puțin vizibile, dar, în același timp, influente blocaje dintr-o organizație. Nu apare sub forma unei erori evidente, nu generează alarme, nu conduce neapărat la conflicte. În schimb... -
Sorana Cîrstea își anunță retragerea din tenis: Când iubești ceva atât de mult, nu e ușor să spui „la revedere”
Românca Sorana Cîrstea a anunțat, într-o postare pe contul său de Instagram, că anul 2026 va fi ultimul său an în circuitul profesionist de tenis. -
Cum adaptezi comunicarea de brand când algoritmul devine actor decizional
O bună parte din vizibilitatea unui brand nu mai este decisă, în prezent, doar de creativitate sau strategia de comunicare, ci și de un actor tăcut, dar extrem de influent: algoritmul. -
Cum detectezi un proces care a fost creat pentru un context care nu mai există în firmă
Unele procese continuă să ruleze în organizații mult după ce motivele pentru care au fost create au dispărut. Contextul se modifică, echipele se schimbă, prioritățile evoluează, însă anumite fluxuri de lucru rămân „agățate” în sistem, ceea ce le face să...