Chèque Déjeuner România
-
Valoarea tichetelor cadou acordate de către angajatori în primul trimestru al anului 2015 a crescut cu 33%, potrivit unei analize realizate de compania Up România (fosta Cheque Dejeuner România). -
Grupul Chèque Déjeuner îşi schimbă numele
De miercuri, 14 ianuarie, Grupul Chèque Déjeuner își shimbă numele și devine Grupul Up. Noua identitate este în concordanţă cu schimbările strategice din cadrul grupului, care, în doar câţiva ani, a trecut de la stadiul de întreprindere bazată pe produse, la cel de grup mondial de servicii, potrivit unui comunicat de presă. -
Cu ce ochi văd angajatorii tichetele de masă electronice
În contextul preocupărilor privind introducerea tichetelor de masă în format electronic, Chèque Déjeuner România și GfK România au realizat un studiu calitativ referitor la nivelul de acceptare a instrumentelor electronice de către angajatorii și angajații din România. Realizat în rândul managerilor români care acordă tichete de masă, acesta și-a propus să investigheze cum este perceput noul suport electronic, precum și care sunt avantajele și barierele identificate de angajatorii români în introducerea acestui instrument electronic.
-
70% dintre tichetele cadou Chèque Déjeuner România achiziționate de către companii sunt dedicate creșterii vânzărilor
Un studiu realizat de către Chèque Déjeuner România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața emitenților de tichete cu valoare, arată că peste 70% dintre tichetele cadou achiziționate de către companiile din România sunt destinate creșterii vânzărilor. Cercetarea realizată pe un eșantion de 500 de companii selectate într-o perioadă de 6 luni a mai relevat faptul că, puţin peste 100.000 lei este valoarea medie a unei comenzi pentru tichete cadou.
Recomandările editorilor
-
Ionuț Dună, PPC Energie: „Am intrat pe un teritoriu complet nou, fără să avem toate informațiile, din dorința de a ne mișca repede”
Ionuț Dună, directorul general al PPC Energie, și-a început parcursul profesional în cadrul operatorului telecom Connex (actualul Vodafone) -
CEO + HR Roundtable, București: Cum devin angajații de neînlocuit?
Angajatul cu adevărat valoros nu este cel care doar bifează o sarcină, ci cel care o modelează, îi dă sens și o duce mai departe prin atitudine, integritate și capacitatea de a inova. Atunci când -
Articol susținut de DAAS EPTA RomaniaPerformanțele academice și cele sportive nu sunt incompatibile
Patrick Dinu, Ana Bărbosu și alți tineri sportivi români de top demonstrează că pot face performanță și dacă prioritizează studiile. -
Dacă este cu adevărat o piață a angajatorilor, de ce unii angajați nu vin la birou sau nu lucrează când plouă? | EDITORIAL
Piața muncii este o piață a angajatorului, și nu a angajatului, iar statisticile oficiale confirmă acest lucru.