Chèque Déjeuner România
-
Valoarea tichetelor cadou acordate de către angajatori în primul trimestru al anului 2015 a crescut cu 33%, potrivit unei analize realizate de compania Up România (fosta Cheque Dejeuner România). -
Grupul Chèque Déjeuner îşi schimbă numele
De miercuri, 14 ianuarie, Grupul Chèque Déjeuner își shimbă numele și devine Grupul Up. Noua identitate este în concordanţă cu schimbările strategice din cadrul grupului, care, în doar câţiva ani, a trecut de la stadiul de întreprindere bazată pe produse, la cel de grup mondial de servicii, potrivit unui comunicat de presă. -
Cu ce ochi văd angajatorii tichetele de masă electronice
În contextul preocupărilor privind introducerea tichetelor de masă în format electronic, Chèque Déjeuner România și GfK România au realizat un studiu calitativ referitor la nivelul de acceptare a instrumentelor electronice de către angajatorii și angajații din România. Realizat în rândul managerilor români care acordă tichete de masă, acesta și-a propus să investigheze cum este perceput noul suport electronic, precum și care sunt avantajele și barierele identificate de angajatorii români în introducerea acestui instrument electronic.
-
70% dintre tichetele cadou Chèque Déjeuner România achiziționate de către companii sunt dedicate creșterii vânzărilor
Un studiu realizat de către Chèque Déjeuner România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața emitenților de tichete cu valoare, arată că peste 70% dintre tichetele cadou achiziționate de către companiile din România sunt destinate creșterii vânzărilor. Cercetarea realizată pe un eșantion de 500 de companii selectate într-o perioadă de 6 luni a mai relevat faptul că, puţin peste 100.000 lei este valoarea medie a unei comenzi pentru tichete cadou.
Recomandările editorilor
-
Poveste de brand. De la ce vine numele Pepco
Numele Pepco își are rădăcina în grupul sud-african Pepkor — un gigant al retailului de tip „value”, cu o istorie care începe în anii ’60 în Cape Town. -
Cinci certificări internaționale pentru profesioniștii din HR care vor să se specializeze în zona de compensații și beneficii
Cum poate creşte performanța angajaților prin componenta variabilǎ a pachetelor de compensații şi beneficii, cum se mǎsoarǎ corectitudinea unui sistem de comp&ben şi cum se construieşte o strategie de beneficii multianualǎ. -
Bianca Călburean, Siemens: Construim un mediu în care oamenii aleg să se întoarcă la birou pentru că își doresc, nu pentru că îi obligăm
Alegere, nu obligație. Pe acest principiu Siemens România își construiește întreaga strategie de-a face biroul din nou relevant. -
O soluție la un pas distanță: introducerea unui sistem de management al performanței în instituțiile publice | ANALIZĂ
Toată lumea vorbește despre reforma statului și de cât de importantă este ea. Toată lumea vorbește despre necesitatea introducerii unui sistem de management al performanței în instituțiile publice, similar cu cel din companiile private.