cifre
-
Printre cifre, analize și KPI-uri, intuiția pare, la prima vedere, o sabie cu două tăișuri. Însă, realitatea din birouri demonstrează că deciziile bune nu vin întotdeauna doar din tabele Excel sau rapoarte detaliate, ci și -
Performanța unui CEO nu se măsoară doar în cifre
Mulți CEO se concentrează exclusiv pe rezultate financiare. În realitate, performanța liderului nu se rezumă la profit. Contează calitatea deciziilor, cultura organizațională și dezvoltarea echipei. Lipsa unei evaluări complexe duce la stagnare sau la dezechilibre. -
Între cifre și audiență. Problemele cu “măsurătoarea” ale celor de la Facebook
Serviciul Ads Manager de la Facebook revendică o audiență potențială de 41 de milioane de internauți cu vârsta între 18 și 24 de ani și 60 de milioane de internauți cu vârsta între 25 și 34 de ani din SUA. -
Cele mai multe podgorii din Uniunea Europeană se găsesc…în România!
Cu nu mai puţin de 855.000 zone individuale înregistrate, România deţine cel mai mare număr de podgorii din Uniunea Europeană. -
De ce principala modalitate de a ajunge în cabinetul unui psiholog este cea a recomandărilor “din gură în gură”!
Conform studiului Atlas – “Situația serviciilor psihologice din România în 2017”, lansat cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătății, adresabilitatea populației către serviciile psihologice este una scăzută. În medie un psiholog are 3,9 ședințe pe zi, iar principala modalitate de a ajunge în cabinetul unui psiholog este cea a recomandărilor “din gură în gură” (77,57%). -
Cum ajungi CFO? Transformi cifrele în poveste
Lucrează în lumea cifrelor, dar a reușit să schimbe impresia celor care credeau că această meserie presupune rigiditate. Pentru Miletta Mihai cifrele spun o poveste, una reală. -
Tot despre numere
În scris, numerele de la 1 la 10 sunt reprezentate prin litere: un(u)/una, doi/două, trei, patru, …, zece. Celelalte vor fi scrise cu cifre, mai puţin cazurile în care se cere altfel – cum i -
Prezentarea unor date are mai mult impact în combinaţie cu o poveste bună
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Combinaţia dintre relatarea unor povestiri şi prezentarea grafică a datelor – cifre şi alt gen de informaţii – are un nou moment de glorie în lumea jurnalistică. După ce a plecat anul trecut de la publicaţia The New York Times, Nate Silver şi-a lansat propriul proiect jurnalistic bazat pe date, împreună cu faimosul canal TV de sport ESPN; Ezra Klein, un fost blogger şi editorialist ce scria pentru ziarul de ştiri Washington Post, îşi extinde abordarea articolelor, pe care le umple de grafice şi tabele, dincolo de tema politicilor publice, la site-ul de ştiri Vox.com; iar atât New York Times, cât şi Washington Post îşi demarează, pentru a-şi înlocui „starurile” plecate, propriile site-uri cu articole realizate pornind de la nişte seturi de date.
-
Vrem un business cu cifre sau cu oameni?
De mult timp cuvântul „leadership” și-a pierdut din „prestanță și notorietate”. Mi se pare (și se pare că este o percepție destul de generală) că a devenit un cuvânt desuet și, cu greu, își mai găsește locul și rostul într-o conversație de business, iar când se întâmplă, celor care îl aud le trece prin cap ideea de „iarăși aceleași bla-bla-uri”. Explicațiile pot fi mai multe, însă una care a ieșit la iveală în aproape toate conversațiile mele cu managerii alături de care am lucrat a fost „s-au spus multe și s-au făcut puține”, cu alte cuvinte ideea „Teoria ca teoria, dar practica ne omoară” și-a făcut bine treaba în această zonă!
-
MedLife şi-a urcat cifra de afaceri la 126 milioane lei în semestrul I
MedLife a raportat o cifră de afaceri de 126 milioane lei aferentă primului semestru din acest an, în creştere cu 26% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când valoarea cifrei de afaceri a fost de cca 100 milioane lei.
Recomandările editorilor
-
STUDIU: Ascultarea activă a angajaților reduce intenția de plecare și crește implicarea
Echipele în care oamenii se simt văzuți și auziți funcționează mai bine, rămân mai mult timp în companie și generează rezultate superioare. Concluzia apare în studiul aflat la baza indicatorului Net Connected Score. -
Aleksandras Česnavičius, CEO PRO TV: Puterea televiziunii constă în crearea acelor momente de „împreună”
Vremurile în care grila unei televiziuni dicta programul întregii familii s-au schimbat, însă în asta constă și frumusețea evoluției: nimic nu dispare, totul se transformă. -
Ce întrebare simplă te ajută să evaluezi dacă un dashboard e relevant
În multe organizații, dashboardurile ajung să fie colecții de grafice frumoase, dar greu de folosit în decizii. Cu fiecare lună se mai adaugă un indicator, încă un filtru, încă o vizualizare, până când instrumentul devine mai degrabă arhivă decât sprijin real. -
Cum identifici procesul care blochează trei echipe diferite, dar nu e nimeni responsabil de el
Există procese care funcționează „din inerție”: toată lumea le folosește, nimeni nu le controlează, iar blocajele se adună. Cele mai problematice sunt acele procese care afectează simultan mai multe echipe, dar care nu apar pe lista oficială a responsabilităților nimănui.