ciment
-
În culisele carierei de cercetător în compoziția cimentului. Cum arată culisele unei cariere în care, la final de zi, trebuie să ai cel mai bun… ciment? Și cum reușește o profesionistă să inoveze într-un domeniu -
Carpatcement își consolidează poziția pe piață
Diviziile de ciment, betoane și agregate ale grupului Carpatcement, membru al grupului internațional HeidelbergCement, au înregistrat în 2012 o cifră de afaceri cumulată în valoare de 195 milioane de euro.
-
Markus Wirth - Arhitectura durabila? Oamenii
Cand vorbiti despre Romania spuneti "tara mea". Ce anume v-a indus aceasta familiaritate ori atasament (oamenii, locurile, interactivitatea jobului)?
Cred ca totul. Atunci cand lucrez intr-un loc vreau sa ma identific cu el, vreau sa ma simt ca acasa si ma simt ca acasa. Nu am probleme cu schimbarea de "fus orar", ma adaptez repede. Cand spun ca ma duc acasa, acum inseamna Romania. Nu stiu pentru cat timp voi ramane, dar aici este viata si munca mea si deci aici este "acasa" pentru mine. -
Mihai Rohan - Despre cum se cimenteaza o cariera
Este Directorul General al holdingului Carpatcement. Lucreaza de 39 de ani in industrie, motiv pentru care i se spune "Tatal cimentului". Dar i s-ar putea spune la fel de bine si "Nasul cimentului" pentru ca si Romcim-ul si Carpatcement-ul ii datoreaza numele primite la botez.
Recomandările editorilor
-
Miguel Trindade, ManpowerGroup România: Ca să faci lucrurile diferit, trebuie să ai curaj și să riști
Piața serviciilor de recrutare și muncă temporară din România este extrem de competitivă, atât din punctul de vedere al prețurilor, cât și din perspectiva angajaților și a clienților. -
Articol susținut de ASCENDISDin Oxford, pentru România. Ștefan Dascălu, cercetătorul care înfruntă virusurile, impostura și dezinformarea
În 2015, Ștefan Dascălu a absolvit liceul și a plecat spre unul dintre cele mai prestigioase locuri de pe harta lumii academice: Universitatea Oxford. Acolo avea să devină cercetător în imunologie și, ani mai târziu, o voce puternică în lupta cu un alt tip de virus: dezinformarea. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Cum stopezi exodul angajaților? Diana Zahariea, Sergiana: Cu un spor de fidelitate de până la 20% la salariu
Este, poate, răspunsul cel mai tranșant la una dintre cele mai mari provocări ale pieței muncii din România. În timp ce multe companii se luptă în oferte punctuale de angajare, Sergiana a ales să investească masiv în loialitate.