cipru
-
CarbonTool, platforma digitală dedicată monitorizării și reducerii emisiilor de carbon, anunță extinderea operațiunilor sale în patru noi piețe strategice: Ucraina, Turcia, Cipru și Orientul Mijlociu. Această mișcare consolidează poziția companiei în regiunea EMEA și arată -
Românii din Diaspora, invitați de RePatriot la Conferința din Cipru
Sursa foto: repatriot.ro
”Diaspora e cel mai de preţ lucru pe care îl avem în acest moment. Ați acumulat cunoştinţe, aveți o altă perspectivă, o altă viziune, v-ați schimbat mentalitatea. Gândiți-vă, oare cum ar fi -
Alexandrion Group și V.M. Cavaway își unesc forțele
Acord strategic pentru achiziția pachetului majoritar de acțiuni a V.M. Cavaway de către Alexandrion Group. Acest acord strategic poziționează Alexandrion Group la conducerea unei afaceri promițătoare în Cipru, după dobândirea unei poziții majoritare în cadrul -
Rușii au înlocuit Cipru cu Insulele Virgine
Mediul de afaceri rusesc a ignorat apelurile autorităților de la Moscova, care au cerut repatrierea banilor din offshore-uri. Pur și simplu, rușii au înlocuit Ciprul, care le-a creat atâtea emoții și supărări, cu Insulele Virgine britanice, scrie Wall Street Journal.
-
Mesaje din paradis: Vreţi afaceri serioase? Offshore!
Aproximativ 11.000 de firme prezente pe piaţa din România sunt înregistrate în ţări cu avantaje fiscale dintre cele mai diverse. Fie că au pornit de la zero ori şi-au transferat pe parcurs acţionariatul, toate aceste companii au găsit un teren fertil în Cipru, Elveţia, Luxemburg sau Irlanda. Privind în urmă, reprezentanţii acestora spun că nu regretă decizia transferului şi aduc ca argument creşterea profitului cu până la 24 %, faţă de perioada în care compania era înregistrată în ţara noastră. Având calea deschisă şi atraşi de mirajul facilităţilor, tot mai mulţi oameni de afaceri iau acum în calcul mutarea firmelor în astfel de ţări.
-
Peste 2.000 de joburi disponibile pe perioada verii în Grecia şi Cipru
Peste 2.000 de români care doresc să lucreze pe perioada verii în Grecia sau Cipru îşi pot găsi un loc de muncă la ceea de-a VIII-a ediţie a târgului de joburi "Happy Summer Job Fair". La această ediţie s-au înscris peste 40 de hoteluri din Grecia şi Cipru, joburile disponibile fiind: ospătar, ajutor de ospătar, barman, assistent barman, asistent recepţie, recepţioner de noapte, valet, animator copii, animator hotel, cameristă, spa assistant, maseur, salvamar, ajutor de bucătar, grădinar şi lucrător mentenanţă.
-
Proiect de 15.700 de euro pentru specialistii romani in training
Zece specialisti in training si dezvoltare din companii romanesti de top au fost timp de o saptamana (12-16 aprilie) in Cipru, in cadrul unui proiect de bune practici in domeniul formarii si dezvoltarii oamenilor, organizat de HR Club, asociatia profesionistilor de resurse umane din Romania, si Asociatia Directorilor de Resurse Umane din Cipru.
-
Contracte fictive pentru munca in Cipru
O firma din Cipru ii sfatuieste pe romani sa fie atenti la contractele de munca pe care le semneaza, deoarece unele firme romanesti ofera joburi pe care societatea cipriota nu si le-a asumat.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.