comanda
-
63% dintre români aleg magazinele online locale în detrimentul platformelor internaționale, potrivit unui sondaj realizat de Cargus în aprilie 2025. Studiul, realizat pe un eșantion urban de 1.038 de persoane, arată că motivele principale includ -
“Dragă mamă, anul acesta pregătesc eu masa de Paște!”
Aluat dospit, făină, sarmale, drob, friptură….Parcă o auzi pe mama cum pregătește mâncarea pentru masa de sărbătoare, iar tu ai vrea să petreacă timpul cu voi.
-
Cozonacul lui Scărlătescu. Ce face să fie diferit acest cozonac de Paşte cu care te ademenim?
Magazinul online cu idei de cadouri “Dulce şi Ceva în Plus” lansează un desert delicios, numai bun de pus pe masa de Paşte, sau de oferit în dar celor dragi. După o reţetă tradiţională, dichisită de un Chef renumit, cozonacul promite să cucerească papilele gustative şi inimile gurmanzilor pretenţioşi. -
70% dintre tichetele cadou Chèque Déjeuner România achiziționate de către companii sunt dedicate creșterii vânzărilor
Un studiu realizat de către Chèque Déjeuner România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața emitenților de tichete cu valoare, arată că peste 70% dintre tichetele cadou achiziționate de către companiile din România sunt destinate creșterii vânzărilor. Cercetarea realizată pe un eșantion de 500 de companii selectate într-o perioadă de 6 luni a mai relevat faptul că, puţin peste 100.000 lei este valoarea medie a unei comenzi pentru tichete cadou.
-
Businessurile de copii, un succes și pe timp de criză
Chiar dacă criza economică a afectat toate industriile, se pare că un business care-i are în atenție pe cei mici este una dintre puținele afaceri care se dovedește și în aceste condiții a fi de succes. De această oportunitate au profitat Dan Penteleychuk și Etienne Ignat, care au pus bazele, în vara acestui an, unui magazin online: Zizette. Nișa pe care merg cei doi sunt rochițele de ocazie pentru fetițe între 0 și 15 ani, toate la comandă.
-
6 întrebări de la Peter Drucker care te ajută să simplifici lucrurile în aceste vremuri complexe
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
În 1981, Peter Drucker a susţinut la New York University o prezentare cu titlul „Managing the Increasing Complexity of Large Organizations”. Inspirându-se din lecţiile învăţate din experienţele prin care au trecut industria automobilelor, cea bancară şi alte industrii, el ne-a oferit nişte recomandări provocatoare, care să ne ajute să ne descurcăm într-o lume în care „adevărata problemă este să decizi ce să faci” când te afli în faţa unei imense „schimbări apărute în tehnologie sau în piaţă”.
-
Directorii executivi încep o nouă eră de leadership
Un nou studiu IBM ce a implicat peste 1.700 de directori executivi din 64 de ţări şi 18 sectoare industrial arată că directorii executivi schimbă natura muncii lor prin adăugarea unei doze semnificative de deschidere, transparenţă şi implicare a angajaţilor la procesul de comandă şi control ce a caracterizat corporaţiile moderne timp de peste un secol.
-
iPhone 4 se lanseaza maine in Romania
Veste buna pentru fanii Apple. iPhone 4 va fi disponibil si in Romania, incepand de maine, 24 septembrie, in magazinul online Orange (ora 00:00) si in magazinele Orange selectate.
Recomandările editorilor
-
Samir Karia, Citibank: Abilitățile îți deschid ușa, dar caracterul te face indispensabil
Întrebarea fundamentală pe care și-o pun liderii și strategii de HR a rămas, în esență, aceeași de-a lungul anilor: ce anume transformă un bun profesionist într-un talent indispensabil pentru viitorul companiei? -
Liliana Avram, Citibank: Lecția principală în orice schimbare este să arăți micile victorii
Cel mai puternic instrument al unui lider în fața unei transformări organizaționale nu este un plan complex sau o nouă tehnologie, ci capacitatea de a face vizibil progresul. -
Comisia Europeană reacționează după decizia CJUE pe tema salariului minim european
Comisia Europeană (CE) a salutat hotărârea pronunțată de Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) pe tema Directivei legată de salariul minim european. Instanța a respins cererea Danemarcei, de anulare integrală a actului, cu toate că a anulat două prevederi ale directivei. -
Push sau Pull în Training sau despre strategii de marketing aplicate în HR | ANALIZĂ
În marketing, strategiile push și pull sunt douǎ moduri diferite de a aduce un produs sau un serviciu cǎtre consumator, cǎtre clientul final.