comanda
-
63% dintre români aleg magazinele online locale în detrimentul platformelor internaționale, potrivit unui sondaj realizat de Cargus în aprilie 2025. Studiul, realizat pe un eșantion urban de 1.038 de persoane, arată că motivele principale includ -
“Dragă mamă, anul acesta pregătesc eu masa de Paște!”
Aluat dospit, făină, sarmale, drob, friptură….Parcă o auzi pe mama cum pregătește mâncarea pentru masa de sărbătoare, iar tu ai vrea să petreacă timpul cu voi.
-
Cozonacul lui Scărlătescu. Ce face să fie diferit acest cozonac de Paşte cu care te ademenim?
Magazinul online cu idei de cadouri “Dulce şi Ceva în Plus” lansează un desert delicios, numai bun de pus pe masa de Paşte, sau de oferit în dar celor dragi. După o reţetă tradiţională, dichisită de un Chef renumit, cozonacul promite să cucerească papilele gustative şi inimile gurmanzilor pretenţioşi. -
70% dintre tichetele cadou Chèque Déjeuner România achiziționate de către companii sunt dedicate creșterii vânzărilor
Un studiu realizat de către Chèque Déjeuner România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața emitenților de tichete cu valoare, arată că peste 70% dintre tichetele cadou achiziționate de către companiile din România sunt destinate creșterii vânzărilor. Cercetarea realizată pe un eșantion de 500 de companii selectate într-o perioadă de 6 luni a mai relevat faptul că, puţin peste 100.000 lei este valoarea medie a unei comenzi pentru tichete cadou.
-
Businessurile de copii, un succes și pe timp de criză
Chiar dacă criza economică a afectat toate industriile, se pare că un business care-i are în atenție pe cei mici este una dintre puținele afaceri care se dovedește și în aceste condiții a fi de succes. De această oportunitate au profitat Dan Penteleychuk și Etienne Ignat, care au pus bazele, în vara acestui an, unui magazin online: Zizette. Nișa pe care merg cei doi sunt rochițele de ocazie pentru fetițe între 0 și 15 ani, toate la comandă.
-
6 întrebări de la Peter Drucker care te ajută să simplifici lucrurile în aceste vremuri complexe
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
În 1981, Peter Drucker a susţinut la New York University o prezentare cu titlul „Managing the Increasing Complexity of Large Organizations”. Inspirându-se din lecţiile învăţate din experienţele prin care au trecut industria automobilelor, cea bancară şi alte industrii, el ne-a oferit nişte recomandări provocatoare, care să ne ajute să ne descurcăm într-o lume în care „adevărata problemă este să decizi ce să faci” când te afli în faţa unei imense „schimbări apărute în tehnologie sau în piaţă”.
-
Directorii executivi încep o nouă eră de leadership
Un nou studiu IBM ce a implicat peste 1.700 de directori executivi din 64 de ţări şi 18 sectoare industrial arată că directorii executivi schimbă natura muncii lor prin adăugarea unei doze semnificative de deschidere, transparenţă şi implicare a angajaţilor la procesul de comandă şi control ce a caracterizat corporaţiile moderne timp de peste un secol.
-
iPhone 4 se lanseaza maine in Romania
Veste buna pentru fanii Apple. iPhone 4 va fi disponibil si in Romania, incepand de maine, 24 septembrie, in magazinul online Orange (ora 00:00) si in magazinele Orange selectate.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.