comedie
-
HOME, cea mai bună comedie a anului vine de la creatorii Cum să iţi dresezi dragonul şi Shrek, cu vocile talentate ale superstarurilor Jim Parsons, Rihanna, Steve Martin şi Jennifer Lopez. -
Recenzie: O tipă... dezastru: Ironizarea comediei romantice
Hollywood Multiplex pregătește surprize în fiecare zi. Comediile romantice, SF-urile, filmele psihologice,nu lipsesc din meniul zilnic de filme. De vineri, 24 iulie, intră în scenă „O tipă... dezastru”, o ironizare a comediei romantice cu un happy-end obligatoriu. -
Comedia „CEO”, povestea unui șef care se apropie... prea mult de angajați
Spectacolul „CEO/Directorul executiv”, de Stig Larsson, va avea premiera oficială joi, 21 mai, de la ora 18:30, la Teatrul de Comedie (Sala Nouă). -
Cum să râzi în două seri cât alții într-un an
După o săptămână de stat în casă, moralul cinefililor bucureșteni va fi ridicat de două seri consecutive de comedii scurte și bune. Sâmbătă și duminică, ShortsUP propune terapia prin umor de calitate, care promite să descrețească frunțile celor mai îngândurați spectatori. Evenimentul Weekendul Comediei Scurte are loc pe 1 și 2 februarie la Cinema Patria și include două programe diferite de scurtmetraje premiate, o expoziție de artă contemporană și spațiu de entertainment pentru manifestarea amorului propriu.
-
Comedia „Avarul” revine pe scena Teatrului Nottara
Comicul incofundabil semnat de maestrul satirei comice, Molière, va putea fi savurat din plin de către toţi iubitorii de teatru din Capitală, pe întreg parcursul celor cinci acte ale producţiei teatrale de succes - „Avarul”.
-
„Comedy Cluj 2013”- Festival internaţional de film de comedie
Cea de-a 5-a ediție a Festivalului Internațional de Film „Comedy Cluj” se va desfașura în perioada 11-20 octombrie la Cluj-Napoca şi va găzdui peste 100 de filme din 35 de țări, invitați din industria filmului românesc și străin, plus evenimente conexe (workshop-uri, expoziții, piese de teatru, întâlniri între public şi oameni din cinematografie).
-
Noi suntem familia Miller, din 30 august, în cinematografe
O comedie New Line Cinema, regizată de Rawson Marshall Thurber, Noi suntem familia Miller îi aduce împreună pe Jennifer Aniston şi Jason Sudeikis pe marile ecrane din ţară, începând cu 30 august.
-
Idiocracy – un scenariu apocaliptic care poate deveni realitate
Aseară simţeam nevoia să mă relaxez şi am decis să mă uit la un film de comedie. Am ales să revăd „Idiocracy”, o peliculă care m-a amuzat teribil la prima vizionare.
-
Pregătește-te, că vine!
Vara cinematografică debutează cu o comedie delicioasă - Pregăteşte-te, că vine! (What To Expect When You Are Expecting). Comedia romantică rulează deja în cinematografele din România încă de la începutul lunii iunie.
-
Bine ati venit la Woodstock!
R: Ang Lee
A: Jeffrey Dean Morgan, Demetri Martin
Gen: Comedie, Muzical -
Fratii Bloom
R: Rian Johnson
A: Robbie Coltrane , Adrien Brody, Rachel Weisz
Gen: Aventuri, Comedie -
Eu si Marley
R: David Frankel
A: Jennifer Aniston, Owen Wilson
Gen: Comedie
Recomandările editorilor
-
Investiții în comunitate: cele mai performante proiecte CSR din România în 2025
The Azores Sustainability & CSR Services anunță lansarea celei de-a VII-a ediții a Community Index, cel mai complex ranking anual dedicat proiectelor de investiții în comunitățile din România. -
Care sunt cele mai performante orașe din România în 2025
Cluj-Napoca își consolidează și în 2025 poziția de oraș-lider în România, potrivit celei de-a doua ediții CITY INDEX, analiza amplă realizată de Institutul pentru Orașe Vizionare (IOV). -
Studiu Forvis Mazars: 70% din datele vitale ale unui business se află în procesul de payroll
Aproximativ 70% din datele critice pentru funcționarea unei companii trec prin sistemele de payroll, de la salarii și beneficii până la coduri fiscale, pontaje și informații despre centrele de cost, rezultă din noul studiu lansat de Forvis Mazars. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025.