
Cum documentezi o schimbare de proces în companie fără să scrii un manual
Când schimbi un proces în companie, prima tentație este să deschizi un document Word și să începi să scrii pagini (…)
Când schimbi un proces în companie, prima tentație este să deschizi un document Word și să începi să scrii pagini (…)
În multe organizații, comunicarea internă devine un paradox: vrem să fie clară și unitară, dar, în același timp, să (…)
Organizațiile caută modalități prin care să se diferențieze, să atragă talente și să construiască relații solide cu (…)
Implementarea unui nou proces într-o companie aduce, la început, senzația de claritate și control. Există documente (…)
Fluctuația de personal rămâne una dintre cele mai costisitoare și mai provocatoare realități pentru companii. Deși (…)
Cât de departe ar merge un lider care vrea să‑și implice cu adevărat oamenii? La FEPRA, răspunsul este simplu: până (…)
Un program românesc dedicat formării liderilor de board primește recunoaștere europeană. Se confirmă astfel (…)
Schimbările în organizație sunt inevitabile. Pot să fie de natură structurală, legate de echipă, de procese sau de (…)
Angajații se află astăzi în postura de a-și croi singuri cariera. Un studiu din 2024, condus de İsmail Özdemir, (…)