
Social media în companii cu produse tehnice: Cum să nu plictisești publicul
Companiile care vând produse tehnice intră adesea pe rețele sociale cu un mic dezavantaj: riscul ca mesajele lor să (…)
Companiile care vând produse tehnice intră adesea pe rețele sociale cu un mic dezavantaj: riscul ca mesajele lor să (…)
Un studiu recent realizat de trei cercetători de la Universitatea Stanford, publicat marți, oferă dovezi tot mai (…)
Un nou raport al inițiativei NADA de la MIT arată o realitate dureroasă pentru companiile care implementează (…)
Doi din cinci angajatori lasă inițiativa folosirii beneficiilor exclusiv în mâinile angajaților. Cu alte cuvinte, (…)
Ministrul Finanțelor, Alexandru Nazare, a prezentat astăzi un nou set de măsuri din „Pachetul 2” de reformă (…)
Companiile își reconfigurează profund strategiile IT, orientându-se preponderent către măsuri de eficientizare (…)
Să fii prezent pe social media nu mai este opțional pentru majoritatea brandurilor. Dar, în același timp, să fii (…)
Pentru mulți angajați, etica la locul de muncă devine un criteriu cât se poate de relevant în ceea ce privește (…)
Pentru noii angajați, primele zile într-o companie sunt ca primele minute într-un oraș nou. Totul este necunoscut, (…)