competitia
-
13 tineri studenţi, reprezentând 4 universități din România, au fost selectați pentru a participa în prima rundă a competiției CEO Challenge. Dintre aceștia unul va face parte din echipa calificată în finala europeană de la Geneva. -
Piata de training în 2012. Firmele aruncă în luptă artileria grea
Angajatorii au trecut peste etapa în care acceptau orice fel de program de pregătire pentru salariaţi şi şi-au calculat mult mai bine paşii, dar şi banii. Astfel de schimbări au dus la creşterea competitivităţii şi a calităţii programelor de resurse umane. Sectorul în care activează companiile de training se pare că şi-a revenit odată cu creşterea numărului cererilor venite din partea unor firme care aveau aprobate proiecte comunitare de dezvoltare a resurselor umane.
-
Managerii de succes sunt cei care incearca sa se autodepaseasca
Dorinta de autodepasire te face sa nu fi niciodata 100% multumit. Este acel grad de nemultumire care tine spiritul in alerta si te face sa cauti in permanenta sa fii mai bun. Fiind din ce in ce mai bun, ajungi din ce in ce mai sus, fara sa fie nevoie sa te raportezi la altii. Succesul, definit ca atingerea obiectivelor profesionale sau de business, se atinge printr-o buna planificare, multa munca si, de ce nu, putin noroc.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.