23 August: Istorie, uitare, club, ori joc de marketing?
În zilele noastre, simboluri puternice ale istoriei pot deveni un joc al marketingului, cu un slogan și o (…)
În zilele noastre, simboluri puternice ale istoriei pot deveni un joc al marketingului, cu un slogan și o (…)
Pe vremuri „de tristă amintire”, multe dintre femeile din Germania de Vest stăteau acasă și se bucurau (…)
Fiind o activitate comercială al cărei scop este promovarea unor produse sau servicii, reclama urmăreşte să (…)
Documente conţinând informaţii clasificate secrete de stat, emise anterior datei de 31 decembrie 1989 de (…)
Avem 25 de ani de democraţie şi sistem capitalist, iar în tot acest timp mediul de afaceri local a devenit (…)
Respectul înseamnă prețuirea pe care o acordăm cuiva sau nouă înșine, crede Ioana Filipescu, Managing (…)
Împlinisem 16 ani cu o săptămână în urmă. Iarna era moale şi uscată, cum de mult nu mai ştiuse (…)
I-a fost de multe ori ruşine că e român, când a fost martorul incompetenţei şi indolenţei (…)
Muzeul Naţional al Ţăranului Român, în colaborare cu Fundaţia Orient Expres, Institutul de (…)