
Negocierea: o abilitate esențială în viața de zi cu zi. Cum să obții ceea ce vrei fără conflicte
Negocierea eficientă nu presupune confruntare, ci colaborare. Prin ascultare activă, empatie și pregătire (…)
Negocierea eficientă nu presupune confruntare, ci colaborare. Prin ascultare activă, empatie și pregătire (…)
Discuțiile contradictorii la locul de muncă sunt inevitabile și pot apărea între colegi sau între angajați și (…)
Leadership-ul și management-ul conflictelor sunt inseparabile. Putem spune că leadership-ul poate fi comparat cu un (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Tocmai ai preluat conducerea unei echipe existente de la alt (…)
Mulți dintre noi s-au confruntat, la un moment dat sau altul, cu un șef care nu știa decât să critice și (…)
Asociația Lumină și Claritate te invită joi, 23 mai, între orele 19.00-21.00 , la Salon Inlight , din (…)
În vară am început să lucrez cu o echipă de patru creativi, în care se schimbase managementul (…)
Pentru că este o temă până acum prea puţin „atacată“. Pentru că noi, românii, nu prea (…)
Comportamentele problema afecteaza pe toata lumea la locul de munca. Nu numai pe cei care sunt (…)