confruntare
-
Se apropie Crăciunul și sfârșitul de an. E perioada în care auzim mai des îndemnuri de a fi recunoscători și de a fi generoși cu alții. Nu cred că e nevoie de argumente științifice pentru -
4 modalități prin care puteți transforma anxietatea în performanță
Anxietatea nu este mereu nocivă. În anumite situații excepționale, ar trebui să o considerăm nu un tip acut de agitație, ci o formă de entuziasm. Un studiu a confirmat faptul că persoanele care interpretează anxietatea drept entuziasm au șanse mai mari de a depăși cu bine momentele dificile decât ceilalți. -
Canada, pregatita SA LUPTE cu Rusia in Arctica
Canada este ingrijorata de crestere potentialului militar al Rusiei in Arctica si este gata sa-si apere interesele din regiune prin mijloace militare, a declarat ministrul canadian de externe, John Baird, intr-un interviu acordat publicatiei daneze Berlingske.
-
5 întrebări binecunoscute pe care liderii nu ar trebui să le pună niciodată
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Priceperea de a pune întrebări pertinente este, fără niciun dubiu, o abilitate de leadership valoroasă. Faptul că ei pun întrebările potrivite îi poate ajuta pe liderii din mediul de afaceri să anticipeze schimbările, să sesizeze oportunităţile şi să profite de ele, precum şi să îşi îndrepte organizaţiile în noi direcţii.
-
Cum să rezolvi un conflict la locul de muncă în 10 paşi
Câți dintre noi nu am avut cel puțin un conflict cu un coleg sau chiar cu superiorul direct? Cum am putea, însă, să trecem cu bine peste dispută și să rezolvăm acest conflict? Sylvia Hepler, preşedintele Launching Lives, LLC şi consilier de carieră pentru manageri şi directori, oferă o metodă eficientă pentru a rezolva conflictele de la locul de muncă.
-
O lecție managerială grea
“Leadership-ul este abilitatea de a forma și menține o echipă înalt performantă” , spunea prof.dr. R. Hogan. De aceea, este cel mai simplu să măsurăm eficiența liderilor prin prisma rezultatelor obținute de echipe. Rezultatele obținute de echipă sunt cele care creează o atmosferă de lucru pozitivă, plină de energie… Dar când nu sunt rezultate? Sau când apar greșeli în activitate care se repetă? Sau când un membru al echipei încalcă regulile agreate anterior? Atunci este responsabilitatea liderului să confrunte non-performanța.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.