
Românii sunt printre cei mai pesimiști consumatori din Europa. Frica de viitor le modelează obiceiurile zilnice | STUDIU
Consumatorii români se detașează în peisajul european printr-un nivel accentuat de pesimism, dar și printr-o (…)
Consumatorii români se detașează în peisajul european printr-un nivel accentuat de pesimism, dar și printr-o (…)
Retailerii din Europa au oportunitatea de a-și crește profitul operațional total cu până la 70 de miliarde de (…)
Peste jumătate dintre consumatori ar plăti un preț mai mare pentru un produs, dacă ar ști că acesta poate fi (…)
Termenul „influencer” era desemnat drept cel mai folosit cuvânt englezesc în 2017, în Germania, alăturându-se unei (…)
Cea de-a doua ediție a studiului METRO, International Own Business Study, la care au luat parte 10 țări, printre (…)
Încrederea consumatorilor europeni a ajuns, în decembrie 2017, la un indice de 21,1 puncte, cel mai (…)
A fost lansată cea de-a treia ediţie a Consumer Report, enciclopedia anuală ce urmăreşte facilitarea (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. În anii 1990 am lucrat pentru o companie al cărei motto (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. Pe 13 septembrie 1970, cotidianul The New York Times a (…)