cooperare
-
Erisma a ajuns în prezent la cea de-a 30-a serie, cu peste 650 de absolvenți – CEO, președinți, vicepreședinți, manageri, antreprenori și bursieri, care au ales să își rafineze aptitudinile de leadership în acest program. -
Leadership à la carte și fine cuisine-ul nevoilor umane
Am petrecut ultimele două luni preponderent în workshop-uri de gândire strategică și de pregătire a organizațiilor pentru ceea ce urmează. Pregătirea echipelor pentru o nouă etapă și un mod de lucru, pregătirea companiilor pentru a -
Începe a treia ediție a programului de leadership Etikon – Încredere și Cooperare
S-a dat startul înscrierilor pentru a treia serie a celui mai nou program marca Erudio, Etikon – Încredere și Cooperare. Sesiunile se vor desfășura exclusiv online și vor începe pe 25 martie.
Etikon e creat -
Yves Morieux: Cooperarea este un multiplicator al inteligenței umane
Pentru a gestiona o lume complexă, e nevoie de soluții inteligente. Pentru a fi prezenți în viitor, trebuie să nu mai trăim în trecut.
Leonardo da Vinci spunea că „simplitatea este cel mai sofisticat lucru”. -
Cooperarea în format trilateral, alături de Franţa, poate întări poziţia României în UE
"Uniunea Europeană rămâne un proiect indispensabil pentru noi toţi, iar România este pregătită să participe, prin acţiuni concrete, la relansarea proiectului comunitar, având drept obiectiv final o construcţie mai apropiată de cetăţenii săi”. -
Ce ar putea câştiga o companie din practica „dă mai departe”?
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Se spune „o mână spală pe alta” sau „serviciu contra serviciu”. Întrebarea este: dar dacă tu îmi faci un contraserviciu, oare sunt eu mai dispus ca, la rândul meu, să îi fac altcuiva un serviciu?
-
România, în Top 10 ţări din Europa în privinţa locurilor de muncă nou create de investiţiile străine în 2012
Investiţiile din Europa Centrală şi de Est se relansează după doi ani dezamăgitori. Marea Britanie rămâne principalul destinatar pentru investiţiile străine directe în Europa, iar Germania recuperează rapid decalajul. SUA se menţine ca investitor de top în Europa, iar investiţiile BRIC se diminuează.
-
Mâine la fel de generoşi ca şi ieri
Cercetătorii de la Harvard au vrut să vadă ce ni se întâmplă când suntem rugaţi să contribuim la binele altcuiva pe cheltuiala noastră. Au aflat că în minte ni se declanşează un conflict între două sisteme cognitive: unul rapid şi intuitiv, dispus să coopereze, şi altul mai lent şi raţional, care ne apără interesul. Ei apreciază că reacţia noastră instinctivă este să dăruim. Oamenii de ştiinţă au făcut o serie de experimente în care subiecţii câştigau bani, în funcţie de cât de mult cooperau cu ceilalţi.
-
Leadership - Povestea unui cub de zahăr!
Deşi copiii din ziua de azi ştiu deja această „poveste“ încă din clasa a şaptea, de la ora de chimie, eu am aflat-o abia la vârsta de 30 de ani, de la unul dintre cei mai iubiţi lideri cu care am avut ocazia să lucrez. Şi pot spune că mi-a schimbat viaţa şi modul de a gândi, precum şi felul cum îmi conduc companiile.
Recomandările editorilor
-
Samir Karia, Citibank: Abilitățile îți deschid ușa, dar caracterul te face indispensabil
Întrebarea fundamentală pe care și-o pun liderii și strategii de HR a rămas, în esență, aceeași de-a lungul anilor: ce anume transformă un bun profesionist într-un talent indispensabil pentru viitorul companiei? -
Liliana Avram, Citibank: Lecția principală în orice schimbare este să arăți micile victorii
Cel mai puternic instrument al unui lider în fața unei transformări organizaționale nu este un plan complex sau o nouă tehnologie, ci capacitatea de a face vizibil progresul. -
Comisia Europeană reacționează după decizia CJUE pe tema salariului minim european
Comisia Europeană (CE) a salutat hotărârea pronunțată de Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) pe tema Directivei legată de salariul minim european. Instanța a respins cererea Danemarcei, de anulare integrală a actului, cu toate că a anulat două prevederi ale directivei. -
Push sau Pull în Training sau despre strategii de marketing aplicate în HR | ANALIZĂ
În marketing, strategiile push și pull sunt douǎ moduri diferite de a aduce un produs sau un serviciu cǎtre consumator, cǎtre clientul final.