cooperare
-
Erisma a ajuns în prezent la cea de-a 30-a serie, cu peste 650 de absolvenți – CEO, președinți, vicepreședinți, manageri, antreprenori și bursieri, care au ales să își rafineze aptitudinile de leadership în acest program. -
Leadership à la carte și fine cuisine-ul nevoilor umane
Am petrecut ultimele două luni preponderent în workshop-uri de gândire strategică și de pregătire a organizațiilor pentru ceea ce urmează. Pregătirea echipelor pentru o nouă etapă și un mod de lucru, pregătirea companiilor pentru a -
Începe a treia ediție a programului de leadership Etikon – Încredere și Cooperare
S-a dat startul înscrierilor pentru a treia serie a celui mai nou program marca Erudio, Etikon – Încredere și Cooperare. Sesiunile se vor desfășura exclusiv online și vor începe pe 25 martie.
Etikon e creat -
Yves Morieux: Cooperarea este un multiplicator al inteligenței umane
Pentru a gestiona o lume complexă, e nevoie de soluții inteligente. Pentru a fi prezenți în viitor, trebuie să nu mai trăim în trecut.
Leonardo da Vinci spunea că „simplitatea este cel mai sofisticat lucru”. -
Cooperarea în format trilateral, alături de Franţa, poate întări poziţia României în UE
"Uniunea Europeană rămâne un proiect indispensabil pentru noi toţi, iar România este pregătită să participe, prin acţiuni concrete, la relansarea proiectului comunitar, având drept obiectiv final o construcţie mai apropiată de cetăţenii săi”. -
Ce ar putea câştiga o companie din practica „dă mai departe”?
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Se spune „o mână spală pe alta” sau „serviciu contra serviciu”. Întrebarea este: dar dacă tu îmi faci un contraserviciu, oare sunt eu mai dispus ca, la rândul meu, să îi fac altcuiva un serviciu?
-
România, în Top 10 ţări din Europa în privinţa locurilor de muncă nou create de investiţiile străine în 2012
Investiţiile din Europa Centrală şi de Est se relansează după doi ani dezamăgitori. Marea Britanie rămâne principalul destinatar pentru investiţiile străine directe în Europa, iar Germania recuperează rapid decalajul. SUA se menţine ca investitor de top în Europa, iar investiţiile BRIC se diminuează.
-
Mâine la fel de generoşi ca şi ieri
Cercetătorii de la Harvard au vrut să vadă ce ni se întâmplă când suntem rugaţi să contribuim la binele altcuiva pe cheltuiala noastră. Au aflat că în minte ni se declanşează un conflict între două sisteme cognitive: unul rapid şi intuitiv, dispus să coopereze, şi altul mai lent şi raţional, care ne apără interesul. Ei apreciază că reacţia noastră instinctivă este să dăruim. Oamenii de ştiinţă au făcut o serie de experimente în care subiecţii câştigau bani, în funcţie de cât de mult cooperau cu ceilalţi.
-
Leadership - Povestea unui cub de zahăr!
Deşi copiii din ziua de azi ştiu deja această „poveste“ încă din clasa a şaptea, de la ora de chimie, eu am aflat-o abia la vârsta de 30 de ani, de la unul dintre cei mai iubiţi lideri cu care am avut ocazia să lucrez. Şi pot spune că mi-a schimbat viaţa şi modul de a gândi, precum şi felul cum îmi conduc companiile.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.