copywriter
-
Flexibilitatea și autonomia devin tot mai prețuite, mai ales când vorbim despre freelance. Modul de lucru se conturează ca o opțiune atractivă pentru profesioniștii din diverse domenii. Programul de muncă, timpul liber care devine din -
Despre brandul personal cu Shelly Lazarus, fosta CEO al Ogilvy and Mather
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Shelly Lazarus s-a ocupat timp de peste 40 de ani de construirea de branduri la faimoasa agentie de publicitate Ogilvy & Mather. Atunci cand a inceput sa lucreze in agentie, in 1971, ea era doar una dintre putinele femei care lucrau pe vremea aceea in domeniul publicitatii. Douazeci si sase de ani mai tarziu, dupa ce a „pilotat” nenumarate activitati de branding incununate de succes pentru clienti precum IBM, Ford Motor Co., American Express Co. si Unilever, ea a fost numita Presedinte si Chief Executive Officer al Ogilvy & Mather.
-
COPYWRITER - nu doar imaginea
Exista o gama larga de tipuri de agentii de publicitate, de la shop-urile de creatie axate pe serviciile artistice, la agentiile media specializate in achizitionarea de spatii media si pana la agentiile full services care pun la dispozitia clientilor adevarate solutii comunicationale (cercetare, creatie, productie publicitara). Mai nou, se remarca tendinta acestor agentii de tip full services de a trece la agentii gen grup de companii in care departamentele activeaza ca structuri independente sub coordonare corporatista.
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.