
copywriter
-
Flexibilitatea și autonomia devin tot mai prețuite, mai ales când vorbim despre freelance. Modul de lucru se conturează ca o opțiune atractivă pentru profesioniștii din diverse domenii. Programul de muncă, timpul liber care devine din
-
Despre brandul personal cu Shelly Lazarus, fosta CEO al Ogilvy and Mather
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Shelly Lazarus s-a ocupat timp de peste 40 de ani de construirea de branduri la faimoasa agentie de publicitate Ogilvy & Mather. Atunci cand a inceput sa lucreze in agentie, in 1971, ea era doar una dintre putinele femei care lucrau pe vremea aceea in domeniul publicitatii. Douazeci si sase de ani mai tarziu, dupa ce a „pilotat” nenumarate activitati de branding incununate de succes pentru clienti precum IBM, Ford Motor Co., American Express Co. si Unilever, ea a fost numita Presedinte si Chief Executive Officer al Ogilvy & Mather.
-
COPYWRITER - nu doar imaginea
Exista o gama larga de tipuri de agentii de publicitate, de la shop-urile de creatie axate pe serviciile artistice, la agentiile media specializate in achizitionarea de spatii media si pana la agentiile full services care pun la dispozitia clientilor adevarate solutii comunicationale (cercetare, creatie, productie publicitara). Mai nou, se remarca tendinta acestor agentii de tip full services de a trece la agentii gen grup de companii in care departamentele activeaza ca structuri independente sub coordonare corporatista.
Recomandările editorilor
-
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLife
Urmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum investește Forvia Hella în următoarele generații de profesioniști
Pe 23 octombrie 2025, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable, intitulat „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Ce faci cu datele care spun ceva incomod și de ce evitarea e cea mai scumpă alegere
Datele nu mint, dar nici nu menajează. Cifrele care arată o scădere, o nemulțumire sau o performanță ratată sunt, adesea, lăsate „pe mai târziu”. În realitate, acel „mai târziu” costă cel mai mult. Pentru că datele incomode sunt, de fapt, singurele care spun adevărul complet despre o organizație. -
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLife
Urmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum vede MedLife dezvoltarea profesională a angajaților
Pe 23 octombrie, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable: „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Noul website CARIERE: Interviuri, știri și producții video, în prim-plan
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro.