corporatisti
-
Timpul nu mai are rabdare, după cum zicea Moromete. Targeturi, avea și el, Moromete, avea și strategii. Targeturi și strategii poate nu așa de “din ce în ce” mai ambiţioase, ori înalte, ori mai pe -
Începe a doua ediție a Olimpiadei de vară a corporatiștilor
Una dintre cele mai mari competiții pentru sportul de amatori, festivalul multisportiv Corporate Games, desfășurat în 28 țări de pe cele 5 continente, continua traditia inceputa anul trecut, aducand in lumea sportului corporatist un eveniment deosebit: Summer Corporate Games la Constanța. -
Cum s-au distrat corporatiștii pe 21 iunie
Solstițiul de vară din acest an a intrat în calendarul corporatiștilor drept cea mai scurtă zi de muncă.
Acțiunea #GataLa4 i-a provocat pe corporatiști ca în cea mai lungă zi din an, respectiv pe 21 iunie, să încheie ziua de muncă la 4, firește, după ce au terminat tot ce aveau pe to-do list în ziua respectivă, iar orele libere câștigate să le petreacă într-un mod relaxant și fun. -
Doi bucureșteni au dat joburile din corporații pe restaurantul mult visat
Privit de afară, dă impresia unui acvariu din lemn, în care fiecăruia îi plutesc visurile între mâncare și vorbe. Privit dinăuntru, locul emană tinerețe, poftă de viață și, bineînțeles, de mâncare. Iluzia e de urban oarecum londonez, genul de loc în care intri, bei un cocktail, îți treci mâna prin freză, îți aduci aminte că trebuie să mănânci ceva și apoi pleci!
-
Antreprenorul care vrea să îi determine pe corporatişti să consume fructe proaspete la birou
Cosmin Ştefănescu (24 de ani) s-a specializat în domeniul juridic, însă a ales să între în antreprenoriat, iar începând din acest an şi-a făcut un business şi livrează corporatiştilor lădiţe cu fructe proaspete. Investiţia se ridică la 15.000 de euro, însă antreprenorul este optimist că îi va amortiza în doi ani, scrie WALL-STREET.RO. -
Institutul Pentru Fericire, locul unde te dezbraci de depresia pe care te minți că n-o ai
Câți din voi veți recunoaște după ce veți citi acest text că sunteți nefericiți? Este un adevăr pe care nu îl ascundem de ceilalți pe cât îl ascundem de noi. După o viață în care am fost învățați să trăim în anumite limite, constrânși de educația părintească, de sistemul competițional și propriile fantome, descoperim că se poate. Se poate să fim fericiți, dar doar dacă facem primul pas. Institutul Pentru Fericire a luat naștere din ideea de a ne descoperi sincopele din propriile personalități, dar mai ales din dorința de a învăța să ne bucurăm la maximum de noi și de cei din jur. Oana Brătilă, community manager la Institutul Pentru Fericire a vorbit pentru Revista Cariere despre neuroștiința și psihologia din spatele drumului către fericire. -
Visul celor mai multi angajati: sa devina antreprenori.
Ca recunosc sau nu, cei mai multi dintre corporatisti se viseaza antreprenori. Fie ca-si doresc mai multi bani, mai multa afirmare ori libertatea de a-si pune ideile in practica fix asa cum le-au gandit, numerosi angajati viseaza ca intr-o zi sa aiba propria afacere, crezand – in mare parte, ca asa pot arata cu adevarat ce pot face si ca o sa ajunga la mult ravnitul succes in cariera/business.
Recomandările editorilor
-
Investiții în comunitate: cele mai performante proiecte CSR din România în 2025
The Azores Sustainability & CSR Services anunță lansarea celei de-a VII-a ediții a Community Index, cel mai complex ranking anual dedicat proiectelor de investiții în comunitățile din România. -
Care sunt cele mai performante orașe din România în 2025
Cluj-Napoca își consolidează și în 2025 poziția de oraș-lider în România, potrivit celei de-a doua ediții CITY INDEX, analiza amplă realizată de Institutul pentru Orașe Vizionare (IOV). -
Studiu Forvis Mazars: 70% din datele vitale ale unui business se află în procesul de payroll
Aproximativ 70% din datele critice pentru funcționarea unei companii trec prin sistemele de payroll, de la salarii și beneficii până la coduri fiscale, pontaje și informații despre centrele de cost, rezultă din noul studiu lansat de Forvis Mazars. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025.