Opera “Cumințenia Pământului“ va fi cumpărată de statul român și va fi expusă în colecții publice. Ba mai mult “având în vedere coeziunea socială creată în jurul operei “Cumințenia Pământului“, Guvernul a decis constituirea Fondului Brâncuși” care va fi folosit pentru achiziţionarea de opere de artă contemporană şi de patrimoniu.
Producătorul român de soluţii de securitate IT Bitdefender se implică în campania de susţinere a subscripţiei naţionale pentru achiziţia operei lui Constantin Brâncuşi „Cuminţenia Pământului”. Compania va dona 100.000 de euro, adică puţin peste 100 de euro pentru fiecare dintre angajaţii din România.
Carrefour se alătură campaniei de susținere a subscripției naționale pentru achiziționarea operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia Pământului” printr-o inițiativă ce „le oferă tuturor clienților săi șansa de a se implica”. Retailerul anunță că donează 1% din vânzările de produse marcă proprie, din perioada 1 - 30 septembrie.
Compania Dedeman se implică în campania de susținere a subscripției naționale pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia Pământului”, cu o donație de 15 euro pentru fiecare angajat, respectiv 127.000 de euro pentru cei 8500 de angajaţi ai companiei. Este cea mai importantă contribuție financiară directă adusă, până în prezent, de o companie din mediul privat. Subscripţia pentru opera lui Brâncuşi este deschisă până pe 30 septembrie.
Festivalulul de muzică alternativă Summer Well se alătură subscripției publice pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia pământului” și devine evenimentul la care Ministerul Culturii pune la dispoziție pentru prima dată noi modalități de colectare a donațiilor: POS-uri mobile.
Se simplică procedura de subscripţie publică pentru Cuminţenia Pământului. Românii pot dona acum 2 euro prin SMS valabil în rețelele Digi Mobile, Orange, Telekom Romania Mobile și Vodafone până în data de 30 septembrie 2016.
Guvernul României și Ministerul Culturii lansează oficial campania de susținere a subscripției naționale pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia pământului”. Campania se va derula până pe 30 septembrie şi are drept scop strângerea sumei de șase milioane de euro, pentru a completa cele cinci milioane de euro alocate deja de Guvernul României.
În perspectiva discuțiilor cu privire la bugetul de stat pentru 2026, principalele organizații ale mediului de afaceri din România au transmis un apel ferm către autorități pentru eliminarea impozitului minim pe cifra de afaceri (IMCA).
Ștefan Raicu este un artist vizual român în vârstă de 20 de ani stabilit la Barcelona. Crescut în Germania, și-a manifestat prima dată talentul încă din copilărie, când a realizat primele desene pe pereții grădiniței.
Angajatorii din România au postat în ultima lună peste 22.000 de locuri de muncă pe platforma eJobs.ro, o parte dintre acestea sunt dedicate sezonului de sărbători, când volumul de activități crește semnificativ,
Cu ocazia Zilei Internaționale pentru Eliminarea Violenței asupra Femeilor, World Vision România atrage atenția asupra unui aspect adesea trecut cu vederea în discuțiile despre prevenirea abuzului: rolul limbajului în modelarea mentalităților sociale.