cumparare
-
Compania olandeză International Insurance Consortium a anunţat joi că ajuns la o înţelegere cu proprietarii companiei româneşti de asigurări Carpatica Asig şi a semnat un acord cu privire la achiziţionarea tuturor acţiunilor Carpatica Asig, informează IIC printr-un comunicat remis joi Agerpres, citat de ECONOMICA.NET. Compania olandeză are un singur activ, o companie de asigurări ucraineană.
-
Cum vor cumpara europenii gaze rusesti
Ucraina vrea sa profite de sanctiunile occidentale impotriva Gazpromului pentru o revizuire radicala a mecanismului de livrare a gazului rusesc in Europa, relateaza cotidianul economic Kommersant.
-
Cum arată o vilă de 55 milioane de dolari
Vila, botezată Brody House și considerată de specialiști una dintre cele mai elegante locuințe de acest gen din Los Angeles și nu numai, a fost cumparată de Ellen DeGeneres, faimoasa realizatoare americană de televiziune, la sfârșitul anului trecut, cu puțin înainte de Anul Nou.
-
Speculator în timpul boom-ului imobiliar, astăzi grădinar de nevoie
„Există oameni care au cumpărat terenuri în ansambluri rezidenţiale cu 150- 200 de euro pe metru pătrat în perioada de boom imobiliar, iar acum mai bine plantează roşii decât să-l vândă la un preţ derizoriu”, declara Alina Petrescu, marketing manager al portalului Imobiliare.NET.
-
Dilemă: Cumpărăm sau vindem aur?
John Paulson poate fi considerat cel mai mare „loser” al anului 2013. Fondul lui, orientat cu predilecție pe investitii în aur, cu active de 1 miliard de dolari, a pierdut 17% numai în luna aprilie și 47% de la începutul anului. Întrebare: vindem sau cumpărăm aur?
-
Banii pot cumpăra fericirea şi niciodată nu putem spune că avem suficienţi, potrivit unor studii
Există convingerea că banii nu aduc fericirea. Pentru că fericirea nu se poate cumpăra. Ştim asta din nenumărate exemple ale culturii pop, cel mai cunoscut dintre ele aparţinându-i rapperului Biggie. Deşi nu se ştie exact ce ne determină să spunem acest lucru, potrivit unor noi studii citate de The Atlantic, se pare că situaţia nu stă tocmai aşa.
-
Descoperă aspectele esențiale pentru strategiile de marketing ale brandurilor
Haideți să aflăm împreună de ce a crescut interesul companiilor pentru înţelegerea comportamentului de cumpărare şi pe concentrarea activităţilor de marketing ale brandurilor cât mai aproape de punctul de cumpărare. Pe 15 şi 16 mai are loc cea de-a patra ediţie a conferinței Marketing Research Conference 2013, care are ca temă “Shopper marketing”.
-
Ce mașini ar trebui să eviți să cumperi
Populara revistă americană Consumer Reports a dat publicității o listă a celor mai populare mașini pe care nu le-ar recomanda nimanui să le cumpere.
Recomandările editorilor
-
Cine a făcut campania de comunicare a IPO-ului Cris-Tim Family Holding
Oferta publică inițială (IPO) a Cris-Tim Family Holding, lider pe piața mezelurilor și a produselor ready-meals din România, s-a încheiat cu succes, a înregistrat un nivel record de subscrieri din partea investitorilor de retail. -
Piața globală a bunurilor de lux second-hand va exploda până în 2030: estimări de 360 de miliarde de dolari
Piața internațională a bunurilor de lux second-hand este pe cale să înregistreze o creștere spectaculoasă în următorii ani, potrivit unui raport publicat de Boston Consulting Group (BCG) împreună cu Vestiaire Collective -
ANALIZĂ XTB: Calculatoarele cuantice, noul motor al imaginației investitorilor
Domeniul calculatoarelor cuantice a stimulat nu doar imaginația investitorilor, ci și randamentele portofoliilor celor care și-au angajat capitalul în direcția acestuia, susține Claudiu Cazacu, consultant de strategie în cadrul XTB România, într-o analiză. -
Longevitate în carieră. Barbra Streisand: Imaginează-ți cât de plictisitoare ar fi viața dacă am fi cu toții la fel
Revista CARIERE continuă rubrica „Longevitate în carieră”, dedicată celor care sfidează trecerea timpului și reușesc să fie un exemplu de succes chiar și la vârste înaintate. Astăzi vorbim despre Barbra Streisand (83 de ani).