
cumparare
-
Compania olandeză International Insurance Consortium a anunţat joi că ajuns la o înţelegere cu proprietarii companiei româneşti de asigurări Carpatica Asig şi a semnat un acord cu privire la achiziţionarea tuturor acţiunilor Carpatica Asig, informează IIC printr-un comunicat remis joi Agerpres, citat de ECONOMICA.NET. Compania olandeză are un singur activ, o companie de asigurări ucraineană.
-
Cum vor cumpara europenii gaze rusesti
Ucraina vrea sa profite de sanctiunile occidentale impotriva Gazpromului pentru o revizuire radicala a mecanismului de livrare a gazului rusesc in Europa, relateaza cotidianul economic Kommersant.
-
Cum arată o vilă de 55 milioane de dolari
Vila, botezată Brody House și considerată de specialiști una dintre cele mai elegante locuințe de acest gen din Los Angeles și nu numai, a fost cumparată de Ellen DeGeneres, faimoasa realizatoare americană de televiziune, la sfârșitul anului trecut, cu puțin înainte de Anul Nou.
-
Speculator în timpul boom-ului imobiliar, astăzi grădinar de nevoie
„Există oameni care au cumpărat terenuri în ansambluri rezidenţiale cu 150- 200 de euro pe metru pătrat în perioada de boom imobiliar, iar acum mai bine plantează roşii decât să-l vândă la un preţ derizoriu”, declara Alina Petrescu, marketing manager al portalului Imobiliare.NET.
-
Dilemă: Cumpărăm sau vindem aur?
John Paulson poate fi considerat cel mai mare „loser” al anului 2013. Fondul lui, orientat cu predilecție pe investitii în aur, cu active de 1 miliard de dolari, a pierdut 17% numai în luna aprilie și 47% de la începutul anului. Întrebare: vindem sau cumpărăm aur?
-
Banii pot cumpăra fericirea şi niciodată nu putem spune că avem suficienţi, potrivit unor studii
Există convingerea că banii nu aduc fericirea. Pentru că fericirea nu se poate cumpăra. Ştim asta din nenumărate exemple ale culturii pop, cel mai cunoscut dintre ele aparţinându-i rapperului Biggie. Deşi nu se ştie exact ce ne determină să spunem acest lucru, potrivit unor noi studii citate de The Atlantic, se pare că situaţia nu stă tocmai aşa.
-
Descoperă aspectele esențiale pentru strategiile de marketing ale brandurilor
Haideți să aflăm împreună de ce a crescut interesul companiilor pentru înţelegerea comportamentului de cumpărare şi pe concentrarea activităţilor de marketing ale brandurilor cât mai aproape de punctul de cumpărare. Pe 15 şi 16 mai are loc cea de-a patra ediţie a conferinței Marketing Research Conference 2013, care are ca temă “Shopper marketing”.
-
Ce mașini ar trebui să eviți să cumperi
Populara revistă americană Consumer Reports a dat publicității o listă a celor mai populare mașini pe care nu le-ar recomanda nimanui să le cumpere.
Recomandările editorilor
-
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLife
Urmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum investește Forvia Hella în următoarele generații de profesioniști
Pe 23 octombrie 2025, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable, intitulat „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Ce faci cu datele care spun ceva incomod și de ce evitarea e cea mai scumpă alegere
Datele nu mint, dar nici nu menajează. Cifrele care arată o scădere, o nemulțumire sau o performanță ratată sunt, adesea, lăsate „pe mai târziu”. În realitate, acel „mai târziu” costă cel mai mult. Pentru că datele incomode sunt, de fapt, singurele care spun adevărul complet despre o organizație. -
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLife
Urmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum vede MedLife dezvoltarea profesională a angajaților
Pe 23 octombrie, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable: „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Noul website CARIERE: Interviuri, știri și producții video, în prim-plan
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro.