cumparaturi online
-
Perioada campaniilor de Black Friday se apropie, iar odată cu ea cresc și riscurile asociate cumpărăturilor online. -
Ce mai fac românii în timpul serviciului
Aproape 6 din 10 angajați români admit că fac cumpărături online în timpul orelor de program cel puțin odată pe lună, iar cei mai mulți (52%) spun că alocă, în medie, 30 de minute pentru fiecare sesiune de cumpărături, arată un sondaj realizat de un site de recrutare. -
Se înăspresc vremurile online: Noile măsuri împotriva Google
Furnizorii de servicii de cumpărături online cer Uniunii Europene să ia noi măsuri împotriva Google, pe care o acuză că nu le oferă condiții concurențiale corecte, relatează Reuters. -
Care sunt costurile și cum îți promovezi un magazin online. Explicațiile specialiștilor
Magazin online. Internetul reprezintă un mod de a face bani, mai ales în cazul antreprenorilor aflați la început de drum. Această nișă de afaceri oferă posibilități de dezvoltare pentru foarte multe idei de business, iar un magazin online reprezintă cea mai la îndemână variantă. -
Ce cumpără românii online
Online-ul este o piaţă cu o miză de circa 150-200 de milioane de euro. Acesta s-a dezvoltat puternic în ultimii ani, cucerind iniţial piaţa de electro-IT, apoi cea de carte, de cosmetice şi de haine. Circa 2,7 milioane de români şi-au făcut anul trecut, cel puţin o data, cumpărăturile pe internet. -
Ce spun specialiștii: Cum va fi piața de retail în viitor
În România predomină comerţul modern, în timp ce în Bulgaria şi Ucraina predomină comerţul tradiţional. Bartosz Bolecki, Retail Analyst PMR Consulting, companie care va lansa în curând un studiu de piaţă pentru România, "Grocery retail on Romania 2015 H2", apreciază însă cum se va „transforma” piața de retail de la noi în viitorul apropiat. -
Zece motive pentru care românii abandonează cumpărăturile online înainte să plătească
Magazinele online cresc încet și sigur în România, dar se poate și mai bine. Un prost obicei al consumatorului care se apucă să umple coșul virtual de cumpărături este să lase baltă întreaga achiziție exact înainte să introducă datele de plată. Un studiu proaspăt încearcă să explice și să dea sugestii de reparație pentru asemenea situații, dăunătoare pentru comerciantul online. -
Amenzi de până la 4.000 de lei pentru magazinele online care nu își informează corect clienții
Magazinele online din România riscă să primească amenzi de până la 4.000 de lei dacă nu își informează corect potențialii clienți cu privire la dreptul pe care îl au de a returna un produs cumpărat online în termen de 14 zile calendaristice de la data achiziției. -
Studiu: 65% dintre europeni își fac cumpărăturile de Crăciun din magazinele tradiționale
Un procent de 65% dintre europenii din 15 țări europene continuă să-și facă cumpărăturile de Crăciun din magazinele tradiționale, potrivit Barometrului de Crăciun realizat de Ferratum Group pe consumatori din 15 țări europene. La polul opus, în țările în care se cheltuiesc cei mai puțini bani de Crăciun decât în restul Europei, grosul cumpărăturilor se face on-line: Olanda (29%), Germania (19%) și Finlanda (17%). -
Studiu: Peste 50% dintre romanii din orașe au cumpărat de Black Friday
Aproximativ 51% dintre locuitorii din mediul urban au făcut cumpărături de Black Friday, cei mai mulți dintre aceștia afirmând că evenimentul a fost mai reușit decât cel de anul trecut, arată un studiu realizat de compania iSense.Solutions. -
De ce generația Y va cumpăra doar online
Timpul este cea mai preţioasă resursă pentru un manager, fie el din zona de middle sau top management. De aceea, companiile care oferă servicii sau produse online sunt într-o continuă căutare de soluţii pentru a veni în sprijinul celor pentru care timpul chiar înseamnă bani. Acesta este şi motivul pentru care afacerile online sunt într-o continuă creştere, de la comerţul online, la care s-au raliat şi marii retaileri, până la cursuri care se desfăşoară exclusiv pe internet. -
De ce să alegi shoppingul online
Navighezi pe internet în căutarea unei idei de cadou. Ai găsit ceva interesant, câteva produse despre care știi că prietena ta va fi foarte încântată să le aibă. Dar, poți să ai încredere în cumpărăturile online? Să vedem. -
Studiu: Cât cheltuiesc românii pe cumpărăturile online
Românii cheltuiesc 470 de lei pentru coşul mediu de cumpărături online, în timp ce cheltuielile anuale online ajung la 2.260 de lei, potrivit unui studiu realizat de compania poloneză de consultanţă şi cercetare online Gemius. -
Cumparaturile online nu se fac de pe tableta
In primavara anului trecut, compania Carrefour a lansat magazinul online, pentru oamenii ocupati care nu au timp de pierdut printre rafturi, pentru cei carora le este greu sa se deplaseze si, nu in ultimul rand, pentru ca doreau sa fie primii pe piata de food care fac acest lucru. Radu Butufei, Director E-Commerce al Carrefour Romania, explica evolutia magazinului online in ultimul an si care este profilul cumparatorului roman in mediul virtual. -
Intentia de cumparare online s-a dublat fata de 2011 pentru produse ca e-books si jucarii - studiu
Intentia de cumparare online s-a dublat, la nivel global, fata de anul 2011, in special pentru produse ca e-books, bilete la evenimente, articole sportive si jucarii, potrivit unui studiu online realizat de Nielsen.
-
Fidelitate la un click distanta
Probabil ca v-ati intors din vacanta, ati despachetat si ati postat ultimele fotografii pe Facebook, cu cel mic jucandu-se la plaja „Cut the Rope 2”, pe tableta. Unii dintre voi au comandat deja rechizitele si ghiozdanul pustiului dintr-un e-shop. Nu e nimic surprinzator in faptul ca v-ati intors la serviciu, unde se discuta aprins despre cum veti creste vanzarile online sau cum veti fideliza adeptii din mediile sociale. Deci, n-ar trebui sa va mire ca dedicam editia-print a lunii septembrie, afacerilor online.
-
Care este profilul romanului care cumpara online?
Majoritatea romanilor care fac cumparaturi online au intre 40 si 60 de ani, un nivel de educatie si statut social ridicat si cumpara online o data la trei luni, potrivit unui studiu realizat de Exact Cercetare si Consultanta remis Cariere.
-
Clienții online își doresc o experiență „omnichannel”
Clienții din Europa și din întreaga lume își doresc control mai mare asupra experienței de expediție și livrare a produselor comandate online, potrivit rezultatelor celui mai recent studiu „UPS Pulse of the Online Shopper”, privind comportamentul clienților atunci când fac cumpărături online.
-
MasterCard: Reguli pentru cumpărături online sigure
În Europa, MasterCard a identificat tendinţa de migrare a tranzacţiilor de la magazinele tradiţionale către comerţul online, prin urmare, vrem să oferim cât mai multe produse şi servicii utile pentru consumatori, atunci când cumpără online, spune Piero Macari, Business Leader, Product Development la MasterCard.
-
86,2% dintre utilizatorii de internet din mediul urban au făcut cumpărături online
Din ce în ce mai multe persoane din mediul urban preferă cumpărăturile online. Aceasta este concluzia unui studiu recent privind „Cumpărăturile online”, realizat de Mednet Marketing Research Center, în perioada 17-24 septembrie.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.