customer
-
Nimeni nu contestă faptul că astăzi, mai mult ca niciodată, stresul este un dușman neiertător. Găsim foarte greu echilibrul între viața personală și cea profesională. Iar acest lucru ne afectează psihicul și sănătatea. Relațiile sociale cad pe locul doi și comunicarea cu ceilalți devine greoaie, pierdem din legături dacă nu le întreținem și ratăm șanse sau experiențe. -
O lecție de la Google: Nu ai nevoie de putere ca să schimbi regulile
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp
Brian Fitzpatrick a început să lucreze la Google, ca Senior Software Engineer, în 2005, la scurt timp după ce compania şi-a lansat prima ofertă de acţiuni pe piaţa de capital, devenind astfel o companie publică. Fitzpatrick s-a specializat în dezvoltarea de software open-source (care este vândut utilizatorului odată cu dreptul de a-l modifica şi distribui mai departe, n.tr.) şi a devenit rapid în companie promotorul unor iniţiative variate, concentrate pe îndeplinirea nevoilor utilizatorilor finali.
-
Why are Key Account Management skills important?
Change is nothing new to business with the advances of technology, but it has been more rapid in recent years because of the economic pressures and „globalisation”. Now there is the constant pressure on doing more with less resource and wanting more added-value from the solution and/or product/s being purchased. And the time to close the sale is becoming longer.
-
If your customers aren't seeing sales people, who are they seeing?
Why is it when the economy shrinks by 2%, orders drop by 50%? Because recession in the economy as a whole doesn't mean an equal, across the board, reduction in your activity or your costs. Some costs are fixed, so those that can be controlled, your discretionary spending, has to be cut by a disproportionate amount. If you're a supplier of these 'discretionary' items, your orders suffer accordingly. That's why, in the consumer market for example, a 2% slowdown in the economy has produced a 40+% fall in new car sales. At an individual level it's no big deal for Mr or Mrs Average to put off the luxury of buying a new car for a year or so.
-
Cursuri de la Interact
In luna iunie, Interact va livra o serie de cursuri open care se concentreaza asupra dezvoltarii unor aptitudini bine definite. Astfel, in perioada 3-4 iunie, va avea loc cursul de Customer Care, menit sa clarifice legatura dintre strategia de customer care si rezultatele companiei.
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.