
customer
-
Nimeni nu contestă faptul că astăzi, mai mult ca niciodată, stresul este un dușman neiertător. Găsim foarte greu echilibrul între viața personală și cea profesională. Iar acest lucru ne afectează psihicul și sănătatea. Relațiile sociale cad pe locul doi și comunicarea cu ceilalți devine greoaie, pierdem din legături dacă nu le întreținem și ratăm șanse sau experiențe.
-
O lecție de la Google: Nu ai nevoie de putere ca să schimbi regulile
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp
Brian Fitzpatrick a început să lucreze la Google, ca Senior Software Engineer, în 2005, la scurt timp după ce compania şi-a lansat prima ofertă de acţiuni pe piaţa de capital, devenind astfel o companie publică. Fitzpatrick s-a specializat în dezvoltarea de software open-source (care este vândut utilizatorului odată cu dreptul de a-l modifica şi distribui mai departe, n.tr.) şi a devenit rapid în companie promotorul unor iniţiative variate, concentrate pe îndeplinirea nevoilor utilizatorilor finali.
-
Why are Key Account Management skills important?
Change is nothing new to business with the advances of technology, but it has been more rapid in recent years because of the economic pressures and „globalisation”. Now there is the constant pressure on doing more with less resource and wanting more added-value from the solution and/or product/s being purchased. And the time to close the sale is becoming longer.
-
If your customers aren't seeing sales people, who are they seeing?
Why is it when the economy shrinks by 2%, orders drop by 50%? Because recession in the economy as a whole doesn't mean an equal, across the board, reduction in your activity or your costs. Some costs are fixed, so those that can be controlled, your discretionary spending, has to be cut by a disproportionate amount. If you're a supplier of these 'discretionary' items, your orders suffer accordingly. That's why, in the consumer market for example, a 2% slowdown in the economy has produced a 40+% fall in new car sales. At an individual level it's no big deal for Mr or Mrs Average to put off the luxury of buying a new car for a year or so.
-
Cursuri de la Interact
In luna iunie, Interact va livra o serie de cursuri open care se concentreaza asupra dezvoltarii unor aptitudini bine definite. Astfel, in perioada 3-4 iunie, va avea loc cursul de Customer Care, menit sa clarifice legatura dintre strategia de customer care si rezultatele companiei.
Recomandările editorilor
-
Ce să faci ca să-ți maximizezi șansele să obții jobul dorit
Piața muncii este tot mai competitivă și cu tot mai puține posturi scoase la concurs, iar obținerea jobului dorit poate părea o misiune aproape imposibilă. Cu o strategie bine gândită, o bună înțelegere a propriilor resurse și o atitudine proactivă, poți transforma procesul de recrutare într-o oportunitate de creștere -
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLife
Urmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum își formează TotalSoft viitoarele generații de specialiști
Pe 23 octombrie 2025, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable, intitulat „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLife
Urmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum vede MedLife dezvoltarea profesională a angajaților
Pe 23 octombrie, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable: „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Noul website CARIERE: Interviuri, știri și producții video, în prim-plan
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro.