Dacia Logan
-
Compania Renault, proprietarul Dacia, a inaugurat luni uzina sa din Algeria. Situată în apropiere de Oran, întreprinderea va produce sub numele de "Renault Symbol" o versiune a Dacia Logan. -
Mașinile low cost, viitorul industriei auto?
Inaugurată în 2004 de Dacia Logan, faimoasa gamă Entry de autoturisme low cost produse de Renault generează 40% din vânzările grupului francez. Modelul cel mai bine comercializat, 4x4 Duster, bate chiar toate recordurile în acest sens. Împreună cu aliatul sau Nissan, Renault pregătește un autoturism de 5.000 de euro, apoi de 3.000 de euro. În fața acestei reușite, concurenții companiei franceze, care au luat în derâdere strategia ei, dezvoltă, la rândul lor, vehicule ieftine.
-
Chevrolet Aveo Sedan, un concurent serios pentru Logan și viitorul Skoda Rapid
Chevrolet a lansat anul trecut versiunea sedan a lui Aveo, căreia i-a adăugat apoi motorul 1.3 diesel, de 95 CP, cu un consum între 4 și 5 litri la 100 km, oferind pieței un automobil extrem de eficient, cu costuri de achiziție și întreținere destul de apropiate de cele de la Dacia.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.