Skip to main content

Daniel Pink

    • Salariul contează, dar nu face toți banii

      98% dintre angajați nu își fac treaba împinși de la spate de salariu și o treime din ei recunosc că promisiunea unei prime, oricât ar fi ea de consistentă, are puține șanse să îi pună și mai mult la muncă. Atunci ce îi motivează să își facă treaba?
    • Soluțiile unui lider puternic

      Ești conducătorul de companie sau de echipă care își dorește ca munca angajaților să fie mai eficientă. Ai înțeles că acest lucru este posibil doar dacă îi și motivezi. Ce te faci când vorbești prea mult, te comporți ca un șef și nu ca un lider și uiți să asculți preocupările, opiniile sau criticile constructive ale angajaților? Află 4 lucruri esențiale care te ajută să eviți furtuna din companie, de la Daniel Pink, unul dintre cei mai mari gânditori de business din lume.
    • Banii NU aduc fericirea angajaților

      În zilele noastre se pare că banii motivează cel mai mult angajații. Sau nu? Ei bine, Daniel Pink, unul dintre cei mai mari 15 gânditori de business din lume, demonstrează că satisfacția nu poate fi cumpărată, iar cel mai puternic factor motivator trebuie căutat în altă parte.  În bestsellerul său, Drive - Ce anume ne motivează cu adevărat, dezvăluie de ce motivarea tradițională nu mai funcționează în cele mai multe organizații. 
    • Care sunt secretele motivării performanței la cel mai înalt nivel?

      Motivarea, loializarea și stimularea performanței angajaților reprezintă subiecte importante pentru manageri și profesioniști în resurse umane. În acest context, HR Club (Asociația Profesioniștilor în Resurse Umane din România) îți propune să reflectezi asupra motivației și contextului organizațional care generează performanța și să afli cum poți să găsești acel „DRIVE” al schimbărilor pozitive la nivel personal și organizațional.
    • Talentul face capitalul să danseze

      „Morcovul şi băţul“ sunt din secolul trecut, spune Daniel Pink în Drive. La fel este şi opinia încă predominantă că motivaţia externă e totul şi că oamenii pot fi întorşi cu cheia de un HR dibaci şi făcuţi să producă eficient, dacă recompensa e ok (salariul şi celelalte beneficii), iar comportamentele neconforme sunt atent monitorizate şi sancţionate. Acestea sunt, explică Pink, coordonatele Motivaţiei 2.0 (cu varianta 2.1, îndulcită cu program de lucru flexibil, cod vestimentar mai relaxat, o anumită autonomie şi elemente de dezvoltare personală).

    • Se schimba modelul de munca

      Perioada de criza pare sa fi accentuat nevoia de flexibilitate a companiilor, ceea ce, conform teoriei autorului Daniel Pink, prezentata la TED, tinde sa schimbe modelul de angajare pe termen mai lung.
      Predictiile lui Daniel Pink sunt ca va fi preferat modelul de angajare cu norme fractionate, fie la mai multe companii, fie in proiecte diferite. Oamenii incep sa fie din ce in ce mai mult platiti in functie de rezultatele aduse, indiferent de numarul de ore si de unde lucreaza.
       

Recomandările editorilor