devotament
-
JOBURI. Amaris, grup internațional de consultanță în Management și Tehnologii prezent în România din 2012, anunță un plan de expansiune menit să creeze până la 100 de noi locuri de muncă în București. Se caută oameni cu spirit de echipă, devotament și să aibă capacitatea de a se adapta la provocări interesante. -
De ce ai vrea să devii un lider?
Chiar aşa, de ce ai vrea să „te doară capul”? Mai întâi, să descoperim care ar fi atribuţiile unui lider, într-o companie. Trebuie să ai idei, să ai atenţie distributivă, să vorbeşti cu fiecare angajat în parte, să îi asculţi, să faci calcule, să ai grijă să ai din ce să dai salariile, să faci ca totul să funcţioneze din ce în ce mai bine... şi muuulte alte „activităţi care îţi omoară timpul”. Deci, de ce ai vrea să devii un lider când te aşteaptă atâtea responsabilităţi?
-
Cum să deschizi o afacere de succes pe o piaţă de 1,1 miliarde euro
Deschiderea unei afaceri în sistem franciză. Pentru unii poate însemna o reţetă a succesului, o certitudine că, odată achiziţionate drepturile unui business care a dat rezultate în altă parte, afacerea le va aduce profit încă de la început. Aşa să fie? Am încercat să aflăm care sunt atât avantajele, dar şi dezavantajele pe care le are acest concept de business, pentru a ne face o imagine de ansamblu asupra unui pieţe cifrate la circa 1,1 miliarde de euro.
Recomandările editorilor
-
STUDIU: Ascultarea activă a angajaților reduce intenția de plecare și crește implicarea
Echipele în care oamenii se simt văzuți și auziți funcționează mai bine, rămân mai mult timp în companie și generează rezultate superioare. Concluzia apare în studiul aflat la baza indicatorului Net Connected Score. -
Aleksandras Česnavičius, CEO PRO TV: Puterea televiziunii constă în crearea acelor momente de „împreună”
Vremurile în care grila unei televiziuni dicta programul întregii familii s-au schimbat, însă în asta constă și frumusețea evoluției: nimic nu dispare, totul se transformă. -
Ce întrebare simplă te ajută să evaluezi dacă un dashboard e relevant
În multe organizații, dashboardurile ajung să fie colecții de grafice frumoase, dar greu de folosit în decizii. Cu fiecare lună se mai adaugă un indicator, încă un filtru, încă o vizualizare, până când instrumentul devine mai degrabă arhivă decât sprijin real. -
Cum identifici procesul care blochează trei echipe diferite, dar nu e nimeni responsabil de el
Există procese care funcționează „din inerție”: toată lumea le folosește, nimeni nu le controlează, iar blocajele se adună. Cele mai problematice sunt acele procese care afectează simultan mai multe echipe, dar care nu apar pe lista oficială a responsabilităților nimănui.