diferentiere
-
Brandingul a evoluat în ultimii ani de la o simplă funcție a advertisingului la o componentă esențială în strategia de business cu rol decisiv în lupta pentru diferențiere pe o piață din ce în ce mai aglomerată în oferte care mai de care mai atractive. Succesul se măsoară în capacitatea de a transforma brand awarness-ul în preferință și loialitate, în capacitatea de diferențiere și în arta de a spune o poveste relevantă. -
Nu te mulţumi să creezi un brand „mai nu ştiu cum” decât brandul X
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Fiind membră a unui program de consultanţă în finanţarea startup-urilor, aud în mod regulat pitch-uri de la oameni care aspiră să devină antreprenori în domeniul tehnologiei şi speră ca, prin prezentarea reprezentată de acest pitch, să obţină finanţare pentru a-şi pune în practică ideea lor de afacere. Treaba mea este să detectez şi să separ companiile care au cu adevărat potenţial de cele care trebuie să se întoarcă la „planşeta de proiectare”. Unul dintre modurile în care fac lucrul acesta este să folosesc ceea ce eu numesc filtrul „brandului mai … decât” - care se defineşte prin faptul că este mai nu ştiu cum decât alt brand.
-
Diferenţiază-te, ascultă şi livrează ce ai promis
Cum reușești să îți crești vânzările într-o perioadă în care puterea de cumpărare nu mai este la fel de ridicată ca în trecut, iar clienții sunt din ce în ce mai atenți la produsele pe care le achiziționează? Simon Broom, Master Facilitator în cadrul Tack International, consideră că este nevoie de o schimbare de paradigmă, iar oamenii de vânzări trebuie să își regândească abordarea.
-
Cum să creezi brand awareness în lumea digitală în 3 pași
Cu toții încercăm să profităm de impactul pe care social media l-a căpătat și de faptul ca internetul devine un mediu din ce în ce mai puternic de promovare și interacționare cu clienții. Conform studiului Media Fact Book 2012, digitalul a devenit al doilea mare canal de promovare la care companiile apelează, investițiile totalizând 34 mil. euro. Și atunci ce putem face pentru a crea un brand awareness puternic, care să ne aducă venituri mai mari?
Recomandările editorilor
-
KPI care sabotează echipele: Ce urmărești fără să-ți dai seama
Indicatorii de performanță sunt meniți să creeze claritate, ritm și aliniere. În practică, însă, unele KPI-uri ajung să producă exact contrariul: frustrare, comportamente defensive și rezultate distorsionate. -
Timpul ascuns în taskuri inutile: Cum se acumulează în organizații și cum îl oprești
Multe organizații pierd ore întregi fără să-și dea seama. Nu prin proiecte mari sau erori de planificare, ci printr-un tip de consum invizibil: timpul ascuns în taskuri inutile. Este acel timp care se scurge în activități mici, repetitive, prost definite sau... -
Cum să construiești succesul. Meryl Streep: Nu există scurtături. Trebuie să îți dezvolți talentul în fiecare zi
Meryl Streep nu este doar una dintre cele mai apreciate actrițe din toate timpurile, ci și un model de perseverență, disciplină și profesionalism. -
Raiffeisen Bank sprijină dezvoltarea Autonom Services printr-o finanțare de 300 milioane de euro
Raiffeisen Bank, în calitate de coordonator global și creditor inițial, a participat la sindicatul de bănci care a acordat Autonom Services, unul dintre principalii furnizori de mobilitate din România, o finanțare în valoare totală de 300 milioane de euro.