-
E-mailul rămâne, în multe echipe, principalul canal de comunicare, chiar dacă există alternative. Problema apare când mesajul ajunge în inbox, dar nu ajunge, de fapt, și în mintea destinatarului. -
Cum să comunici cât mai clar și eficient în e-mailuri
Se comunică din ce în ce mai mult prin e-mail la job, iar capacitatea de transmitere a unor mesaje clare și concise este esențială. Un e-mail bine redactat nu doar că economisește timp, dar previne și neînțelegerile și contribuie la construirea unei imagini profesionale solide. -
Cine îți citește e-mailurile de la birou? Securitatea digitală la locul de muncă
În era digitală, supravegherea angajaților la birou a devenit o practică tot mai frecventă în companii. De la monitorizarea e-mailurilor până la utilizarea camerelor video, angajatorii caută să-și protejeze interesele. Însă, această tendință ridică întrebări -
Inbox detox: cum să îți golești căsuța de email în 30 de minute fără să pierzi nimic important
Sunt oameni care încep ziua cu cafea, alții cu sport. Și apoi sunt cei care încep cu… inboxul. Două ore mai târziu, n-au rezolvat nimic cu adevărat relevant, dar au răspuns la o grămadă de -
După ce obții job-ul, să nu faci următoarele greșeli de mailing
Credeai că ai scăpat de problema e-mail-ului odată ce ai fost acceptat la interviu? Ei bine, atenția la e-mail-uri continuă și după angajare în relația cu colegii, șefii și clienții tăi, conform specialiștilor Fast Company. -
Câteva greșeli de e-mail care v-ar putea costa slujba
Ca orice persoană în căutare de job, fiecare interacțiune pe care o aveți cu un potential angajator este o șansă de a face o impresie… bună sau rea. Fiți foarte atenți atunci când vă aflați în această situație: dați CV-ul către prieteni să îl citească, ca să nu aibă greșeli, redactați cu mare atenție o scrisoare de intenție, aplicați pentru job-ul dorit și petreceți ore în șir pentru pregătirea pentru interviu. Acum vine o parte foarte importantă: e-mail-ul. V-ați gândit vreodată că puteţi ajunge până la interviul final, dar din cauza unei mici greșeli din e-mail să ratați poate chiar șansa vieții voastre? -
Cum îţi organizezi e-mail-ul ca să câştigi timp
Cititul e-mail-ului îţi ia destul de mult timp şi te distrage de la activităţile curente. Şi dacă laşi e-mail-urile să se adune, e şi mai rău, la un moment dat te vor copleşi şi nu mai găseşti nimic. Vei pierde e-mail-urile colaboratorilor tăi importanţi printre oferte comerciale şi news-lettere. Uite cum îţi organizezi mail-ul, ca să câştigi timp. -
My HR Lab: Cum afli informații despre o persoană pornind de la adresa ei de e-mail
Echipa My HR Lab continuă să descopere unelte utile la serviciu și acasă, pentru recruiteri, candidați, oameni de vânzări sau de afaceri; practic, pentru toată lumea. „Să poți să inițiezi conversații cu aproape oricine în lume poate fi la momentul actual o super-putere dacă ne gândim la istoria corespondenței – de la porumbelul voiajor până la scrisorile care ajungeau la destinatar în câteva săptămâni, apoi telegramele...” și așa mai departe, scrie Beatrice Gălățanu pe blogul MyHRLab. E-mail-ul se numără astăzi printre instrumentele instantanee de comunicare. Ce se întâmplă însă atunci când numele celui care ne scrie nu ne spune absolut nimic? -
Cum să eviţi greşelile de comunicare în mediul virtual
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
De ce este comunicarea greşită un obicei atât de comun în mediul virtual? Din cauza lipsei contextului. Iar e-mailurile şi conversaţiile telefonice nu sunt singurele în care lipseşte reacţia vizuală a unei persoane la ceea ce ai spus.
-
Cum să devii un manager mai abordabil în 5 pași
Ca manager îți petreci o bună parte din timp comunicând cu membrii echipei, cu parteneri, cu clienți, cu alți colegi, cu top managementul. Și faci asta zilnic. Aș spune chiar că rezultatele unei companii sunt cel mult la fel de bune precum comunicarea dintre manageri și angajați.
-
E-mail-urile de la sefi le strica weekend-ul angajatilor
Unul din trei angajati primeste email-uri de la manager in weekend, mesaje la care de cele mai multe ori trebuie sa raspunda.
-
E-mail-ul, cea mai mare sursa de stres la birou
Email-ul este considerat de catre angajati principala sursa a stresului la birou, arata un studiu realizat de Universitatea din Boston.
-
6 motive pentru care nu ne ajunge timpul. 6 solutii
Timpul e o resursa limitata, dar care este la dispozitia tuturor in mod egal. Ceea ce alegem sa facem cu orele pe care le avem la dispozitie face insa diferenta. Tocmai de aceea, de multe ori, desi suntem ocupati 24 de ore din 24, rezultatele intarzie sa apara. Iar asta produce nemultumire si lipsa de satisfactie pe toate planurile. Si atunci nu ar mai trebui sa ne mire de ce viata noastra nu arata asa cum ne dorim.
-
Richard Branson: Ti-am dat un e-mail
Virgin este o companie mare, cu afaceri diverse si o cultura a delegarii. Cum puteti evita scurtcircuitele care apar in comunicare si sa va asigurati totusi ca luati doar deciziile bune? Intrebarea mi-a fost trimisa de Virji Shezad din Kenya. Stiu ca sunteti foarte ocupat. Cum va descurcati cu sutele de e-mailuri de la cititori? Nu aveti niciun secret? ma intreaba Harvey Chen din China.
-
16% din romani, surprinsi de colegii de birou trimitand e-mailuri cu continut indecent
21% din romani au incheiat o relatie amoroasa printr-un mesaj trimis pe e-mail, iar 16% au fost surprinsi in timp ce trimiteau e-mailuri cu continut intim sau indecent cand erau la birou, arata un studiu Microsoft.
Recomandările editorilor
-
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Care sunt domeniile cu cele mai mari creșteri salariale în 2025
Anul 2025 a adus schimbări importante pe piața muncii din România, iar anumite industrii au înregistrat creșteri salariale semnificative, în contextul unei presiuni persistente asupra angajatorilor de a rămâne competitivi. -
România obține un succes internațional: judecătoarea Adina Elvira-Ghiță, aleasă la Tribunalul ONU pentru Dispute
România a obținut o victorie importantă în cadrul Organizației Națiunilor Unite: judecătoarea Adina Elvira-Ghiță a fost aleasă pentru un mandat de 7 ani la Tribunalul ONU pentru Dispute (UNDT), din iulie 2026. -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.