
Procesele „fantomă”: cum recunoști proceduri care par respectate, dar nu sunt
Puține lucruri par mai ordonate decât o companie în care toată lumea „respectă procedurile”. Documentele există, (…)
Puține lucruri par mai ordonate decât o companie în care toată lumea „respectă procedurile”. Documentele există, (…)
Majoritatea rapoartelor recurente se opresc la nivelul cifrelor. Se adună date, se verifică obiectivele și se (…)
Un lider bun nu se vede doar în ședințe sau în deciziile majore, ci mai ales în momentele în care nu e prezent. (…)
Un lider nu ar trebui să ascundă faptul că alți membri ai echipei dețin competențe tehnice superioare. Față de cine (…)
Nu orice inițiativă trebuie împinsă rapid către implementare la scară mare. Uneori, păstrarea unui proiect în faza (…)
Un lider bun nu este cel care vorbește tare, ci cel care reușește să fie înțeles. Claritatea nu înseamnă să (…)
În multe companii, dashboard-urile oficiale sunt văzute ca un reper absolut al performanței. Dar în spatele lor, (…)
E aproape imposibil ca, la un moment dat, să nu apară sarcini care nu țin direct de rolul tău în companie. Poate fi (…)
În orice echipă, fie ea mică sau mare, granițele sunt importante, când vine vorba de menținerea clarității și a (…)