Eco-Rom Ambalaje
-
Eco-Rom Ambalaje a lansat cea de-a treia ediție a competiției „Orașul Reciclării” adresată primăriilor municipalităților din România. Timp de 6 luni, în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2014, 46 de municipii și orașe din țară „se luptă” pentru a dovedi că au cel mai performant sistem de colectare separată a deșeurilor de ambalaje la nivel național. -
Care va fi declarat anul acesta „Orașul Reciclării”?
În perioada 1 ianuarie-30 iunie 2014 se desfăşoară cea de-a doua ediţie a competiţiei „Oraşul Reciclării”. Primăriile înscrise se vor lupta pe mai multe „fronturi”: cel al calității serviciilor de colectare separată a deșeurilor de ambalaje, al celor mai bune „muniții” de conștientizare și mobilizare a populației pentru a separa deșeurile și, în final, al celor mai mari cantități de deșeuri de ambalaje colectate.
-
A început luna eco-distracției pe litoral
Eco-Rom Ambalaje dă și anul acesta startul distracției responsabile pe litoralul românesc: în perioada 3 – 25 august toți turiștii aflați pe plaja Vadu și Plaja Corbu din apropierea staţiunii Năvodari și în Camping S din staţiunea Mamaia Nord vor colecta separat deşeurile de ambalaje.
-
Ambalajul eco, provocarea anului 2013
Educarea oamenilor pentru a nu mai arunca pe jos sau programele de colectare selectivă a deşeurilor nu sunt măsuri suficiente pentru protecţia mediului. Companiile sunt, de asemenea, obligate prin lege să facă acelaşi lucru. Mai mult decât atât, provocarea anului 2013 pare a fi ambalajul cu eco-design.
-
A început “bătălia” pentru ”Orașul Reciclării”
Eco-Rom Ambalaje, compania deţinătoare a licenţei “Punctul Verde” în România şi cea mai importantă organizaţie de preluare de la agenţii economici a obligaţiei de reciclare şi valorificare a deşeurilor de ambalaje, lansează competiția ”Orațul Reciclării” adresată primăriilor de municipiu.
-
Colectare selectivă a deşeurilor pe litoralul românesc
Eco-Rom Ambalaje dă startul distracţiei responsabile pe litoralul românesc: în perioada 10 august – 1 septembrie toţi turiştii aflaţi pe Plaja Vadu din apropierea staţiunii Năvodari şi în Camping S din staţiunea Mamaia vor colecta selectiv deşeurile de ambalaje.
-
Campania „Ai colectat? Ai câştigat!” continuă
Eco-Rom Ambalaje, compania deţinătoare a licenţei “Punctul Verde” în România şi cea mai importantă organizaţie de preluare de la agenţii economici a obligaţiei de reciclare şi valorificare a deşeurilor de ambalaje, prelungeşte cu o lună şi jumătate campania de informare, educare şi responsabilizare cu privire la colectarea selectivă a deşeurilor de ambalaje: „Ai colectat, Ai câştigat!”.
-
Cum ne vom amenaja zonele de picnic
Eco-Rom Ambalaje, deţinătoarea mărcii Punctul Verde (Der Grune Punkt) în România şi cea mai importantă organizaţie de preluare a responsabilităţii privind îndeplinirea obiectivelor de valorificare şi reciclare a deşeurilor de ambalaje – a desemnat proiectul câştigător de amenajare a unei zone de picnic, în cadrul concursului Picnic Design 2012.
-
Premii pentru cei care colectează selectiv
Eco-Rom Ambalaje a lansat campania de informare, educare şi responsabilizare cu privire la colectarea selectivă a deşeurilor de ambalaje: „Ai colectat, Ai câştigat!”.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.