
De ce ‘small talk’-ul la job contează mai mult decât crezi
Productivitatea și eficiența la job sunt adesea priorități absolute, iar conversațiile aparent frivole – denumite (…)
Productivitatea și eficiența la job sunt adesea priorități absolute, iar conversațiile aparent frivole – denumite (…)
Eficiența reală nu înseamnă să faci mai mult, ci să alegi ce merită făcut și, mai ales, ce nu. Nu mai e un secret (…)
De la exterior, totul arată impecabil: calendarul e plin, inboxul gol, notițele de la ședințe sunt atent (…)
Se pune tot mai mult accent pe eficiența muncii și pe îndeplinirea unor taskuri într-un timp cât mai scurt, iar un (…)
Lucia Stoicescu, CEO mindit.io, este absolventa unui MBA Româno-Canadian. Experiența mea profesională acoperă (…)
După doi ani de evenimente online, cea de a 17-a ediție anuală a GPeC SUMMIT se va desfășura cu prezență fizică pe (…)
Luiza Müller, Hr Director, Orange România a spus, pentru Revista HR Manager, ediția cu numărul 69, cum a trecut (…)
A fi ocupat si a fi productiv sunt doua lucruri total diferite. Intr-o lume in care a devenit la moda sa fii (…)
Pandemia a creat, prin contextul medical nefavorabil ce ține, în special, de contagiozitate, un raport (…)