
Femeile din domeniul culturii câștigă mai puțin decât bărbații în UE, iar decalajul persistă și în România
Deși femeile lucrează în număr aproape egal cu bărbații în sectorul cultural european, disparitățile salariale (…)
Deși femeile lucrează în număr aproape egal cu bărbații în sectorul cultural european, disparitățile salariale (…)
Cota de gen este văzută adesea ca o soluție pentru a înfrunta inegalitățile de gen. Aplicarea ei este însă un pas (…)
O cursă cu obstacole – vizibile sau invizibile, culturale sau structurale. Deși, declarativ, talentul nu are (…)
Magdalena Crîng, director de resurse umane al L’Oréal România, și-a început cariera în cadrul companiei acum 25 de (…)
”Când o femeie de la noi reușește o performanță profesională, cazul este prezentat și reprezentat drept unul (…)
În tot mai multe companii, tot mai multe femei au ales, în ultimii ani, să-și asume roluri de conducere. Progresul (…)
Companiile cu mai multe femei în consiliile de administrație se pare că au o proporție mai mare de femei, în medie, (…)
Industria de publicitate din România este în expansiune, iar asta se reflectă și în salariile nete ale angajaților (…)
Oamenii sunt mai dispuși să investească într-o companie care are mai multe femei în echipă, potrivit unui studiu (…)