electrocasnice
-
Hansa, jucător pe piața locală de electrocasnice, a înregistrat o creștere a vânzărilor de 25% în primele nouă luni ale anului, a depășit semnificativ ritmul mediu al pieței, marcată de evoluții modeste și inflație ridicată. -
Românii revin la consumerism
Piața de bunuri de folosință îndelungată din România a avut un început de an foarte bun, cu o creștere de 15% în trimestrul întâi al acestui an față de aceeași perioadă a anului trecut, și a înregistrat vânzări de 445 de milioane de euro, potrivit rezultatelor indicatorului GfK Temax. -
Putem să consumăm mai mult
Evoluția pozitivă a salariilor și scăderea ratei inflației în comparație cu anul anterior au condus la creșterea puterii de cumpărare, se arată în studiul GfK Pulse. Aceste tendințe au un impact sesizabil și în business. -
Cum să faci carieră într-o lume dominată de bărbați
Loredana Butnaru a făcut carieră în industria electrocasnicelor, desfășurându-și activitatea atât în țară cât și în străinătate, la Londra. S-a întors în țară în plină criză, după ce a lucrat ca director de Marketing la Gorenje la Londra, și a preluat conducerea unei companii românești, Marelvi, care avea afaceri de 40 de milioane de euro, pe care a reorganizat-o „ȋn direcţia unei multinaţionale”. Acum conduce afacerile brandului de lux Miele. Care este rețeta unei cariere de succes în domeniul electrocasnicelor și cât de dificil este pentru o femeie să reușească într-o industrie dominată de bărbați aflați din interviul acordat de Loredana Butnaru reporterilor revistei CARIERE.
-
Samsung redefinește design-ul la Fuorisalone 2014, în Milano
Îmbinând perfect design-ul de ultimă oră cu tehnologia de top, Samsung oferă produse cu design atractiv, precum televizoarele curbate Ultra HD sau mașina de spălat proaspăt lansată Crystal Blue WW9000 și frigiderul Food Showcase. Acestea au fost dezvoltate pentru a răspunde nevoilor consumatorilor moderni în căutare de funcționalitate și soluții de ultimă generație în design, pentru casele lor.
-
În pas cu ecologia, noua ediție a revistei CARIERE!
Așa cum v-am obișnuit, ediția din luna aprilie a revistei CARIERE este dedicată ecologiei. Anul acesta am ne-am adresat o întrebare: Cât de eco suntem în 2014? Răspunsul îl veți afla în Cover Story-ul noului număr, pe care îl găsiți la punctele de presă Inmedio, Relay, One Minute, şi în reţeaua magazinelor Auchan, Real, Kaufland şi Cora.
-
Un nou magazin Flanco în AFI Palace Ploieşti
Vechiul frigider, cafetiera „antică” sau maşina de spălat au nevoie de un upgrade? Sau poate vrei să faci un cadou de „casă nouă”. Se apropie sărbătorile şi cadourile la modă nu mai sunt ca altădată. Acum ai nevoie de o gamă largă de produse din care să alegi, dar, mai ales, de consultanţi, preferabil şi în apropierea casei.
-
Bărbaţii din lumea femeilor. Omul din bucătăria Franke
Bucătăria a fost un mediu asociat cu doamnele, iar o parte dintre electrocasnicele pe care le folosim zi de zi au fost inventate de către femei. Cu toate acestea, în businessul cu electrocasnice, bărbaţii sunt cei care dictează. Cu o experienţă care se întinde pe mulţi ani, Florin Porojan, directorul general al Franke România, spune că este o oprtunitate să lucreze în acest domeniu şi are mare încredere într-o relaţie onestă cu clienţii.
-
„Ferrari-ul bucătăriilor” a ajuns şi în România
Thermomix, subsidiara producătorului german de electrocasnice premium Vorwerk, lansează oficial pe piaţa din România procesorul multifuncţional de alimente Thermomix TM31, cea mai mică bucătărie mobilă din lume, recomandată de experţii culinari drept „Ferrari-ul bucătăriilor”.
-
Marelvi ţinteşte venituri de 40 milioane euro în 2012
Compania Marelvi, care se ocupă cu distribuţia de produse electrocasnice, vizează pentru acest an creștere de 10% a cifrei de afaceri, până la 40 milioane euro.
-
Ce facem cu eletrocasnicele uzate?
Puţini dintre noi ştiu ce să facă cu electronicele vechi sau stricate şi de cele mai multe ori acestea ajung la colectorii stradali de fier vechi şi iau calea unor fluxuri necontrolate, în care grija pentru mediu nu există.
-
GFK: Piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată a depăşit 1,4 miliarde de euro în 2011
Vânzările de bunuri de folosinţă îndelungată din România au depăşit valoarea de 1,4 miliarde euro în anul precedent, în creştere cu 12,8% faţă de 2010. Cea mai mare creştere înregistrându-se în sectorul IT, unde valoarea vânzărilor a depăşit 427 milioane de euro, în special datorită vânzărilor de laptop-uri şi tablete, conform unui studiu realizat de compania de cercetare GFK.
-
Romanii investesc in smartphone-uri si electrocasnice si mai putin in echipamente IT
Valoarea vanzarilor bunurilor de folosinta indelungata in al doilea trimestru din 2010 a fost cu 15% mai mica comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 266 milioane de euro. Sectoare precum electronicele de larg consum, aparatele foto si electrocasnicele au atins valori similare cu T2 2009, in timp ce IT-ul si telecomul au scazut cu mai mult de 20%.
-
2009, un an greu pentru producatorii de electrocasnice
Anul trecut, piata de electrocasnice a cunoscut o scadere de aproape 40%, lucru care a afectat activitatea tuturor jucatorilor din domeniu. Cativa producatori, insa, au reusit sa evite disponibilizarile si scaderile salariale.
Recomandările editorilor
-
Piața globală a bunurilor de lux second-hand va exploda până în 2030: estimări de 360 de miliarde de dolari
Piața internațională a bunurilor de lux second-hand este pe cale să înregistreze o creștere spectaculoasă în următorii ani, potrivit unui raport publicat de Boston Consulting Group (BCG) împreună cu Vestiaire Collective -
ANALIZĂ XTB: Calculatoarele cuantice, noul motor al imaginației investitorilor
Domeniul calculatoarelor cuantice a stimulat nu doar imaginația investitorilor, ci și randamentele portofoliilor celor care și-au angajat capitalul în direcția acestuia, susține Claudiu Cazacu, consultant de strategie în cadrul XTB România, într-o analiză. -
Longevitate în carieră. Barbra Streisand: Imaginează-ți cât de plictisitoare ar fi viața dacă am fi cu toții la fel
Revista CARIERE continuă rubrica „Longevitate în carieră”, dedicată celor care sfidează trecerea timpului și reușesc să fie un exemplu de succes chiar și la vârste înaintate. Astăzi vorbim despre Barbra Streisand (83 de ani). -
Samir Karia, Citibank: Abilitățile îți deschid ușa, dar caracterul te face indispensabil
Întrebarea fundamentală pe care și-o pun liderii și strategii de HR a rămas, în esență, aceeași de-a lungul anilor: ce anume transformă un bun profesionist într-un talent indispensabil pentru viitorul companiei?