eroare
-
Dacă magazinul nu este pregătit cu stocurile necesare și capacitate logistică suficientă, un vârf de vânzări prost gestionat poate provoca pierderi semnificative, în ciuda vânzărilor ridicate de moment. Dacă apar sincope și erori în livrări, este afectată direct retenția clienților, unde și o scădere de doar 3% este imensă, estimează oficialii Frisbo. -
Ai comis o gafă la job? Fii orientat spre rezolvarea ei, nu spre lamentare
Oameni suntem, greşeli facem, după cum sugerează şi proverbul: ”errare humanum est, persevere autem diabolicum”. Una este să faci greșeli, alta să persiști în ele și cu totul altă afacere este să îți corectezi greșelile sau să știi cum să gestionezi o situație de acest fel. Erorile pe care le facem zi de zi de la muncă sunt un capitol aparte al acestei probleme. O greșeală la muncă îi poate afecta și pe alții, nu doar pe tine. Poți periclita business-uri întregi, poți provoca pierderi însemnate pentru firma ta sau îndepărta iremediabil clienți vechi. -
Cinci greşeli extrem de grave pe care le comit directorii
Ne aşteptăm ca un CEO să greşească. Însă sunt unele erori care, pe termen lung, îl vor face să piardă teren în bătălia relaţiilor cu publicul. Relațiile publice necesită planificare strategică şi creativă, ca orice alt domeniu din zona business. Dar, spre deosebire de finanţe sau de cercetare, ca acest PR să funcţioneze are nevoie de directori carismatici, susţine jurnalista şi specialista în PR Jennifer Maloney într-un articol publicat pe site-ul fastcompany. Ea a alcătuit un inventar al erorilor grave comise de directori – fie ei de startup sau de corporaţie -, erori care i-au făcut să piardă teren în bătălia relaţiilor cu publicul.
-
Cum luăm decizii în mod eficient (II)
Menționasem în prima parte a articolului rolul gândirii intuitive pentru a lua decizii. A lua decizii bazate pe intuiţie înseamnă a folosi în mecanismul de luare a deciziei experienţa noastră anterioară, sentimentele şi experienţa acumulată.
-
Fiecare lider are nevoie de un disident-adjunct, care să-l contrazică
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Oamenii se simt atraşi în mod special de aceia de la care aud reproduse, ca în efectul de ecou, aceleaşi lucruri de tot felul în care ei cred deja. Atunci când le sunt prezentate informaţii care le confirmă credinţele, mulţi oameni trăiesc experienţa unui influx de dopamină, ca şi cum ar mânca ciocolată sau s-ar fi îndrăgostit. Pe Facebook, oamenii dau click pe „unfriend” pentru a se detaşa de cei cu vederi politice diferite de ale lor, iar pe Twitter sunt followeri ai unor oameni care sunt exact ca ei.
-
4 erori de management des întâlnite
Din ce în ce mai mulţi cunoscuţi sunt nemulţumiţi de relaţia pe care o au la serviciu cu şeful. Îi regăsesc în diverse companii şi la diferite niveluri ierarhice. În majoritatea povestirilor la o bere, apare inevitabil subiectul „să vezi cum a reuşit să mă scoată din sărite şeful!” şi încep să curgă motivele care duc la frustrarea acestora. Am constat cu uşurinţă că de la un caz la celălalt situaţiile sunt foarte asemănătoare. M-am hotărât, astfel, să le centralizez pentru a le putea împărtăşi ulterior.
Recomandările editorilor
-
Este tehnologia un factor decisiv în retenția Generației Z? Adrian Popescu, TotalSoft: Dacă brandul tău e atractiv, oamenii vin. Dar dacă aplicația prin care interacționează este greoaie și învechită, nu rămân
Generația Z nu mai privește aplicațiile de la birou ca pe simple instrumente de lucru, ci ca pe o extensie a culturii instituției, iar experiența digitală poate înclina decisiv balanța între a accepta sau a refuza un job. -
Cum arată transformarea unei organizații cu 8.000 de oameni care țin România în mișcare: cazul FAN Courier
Cum duci mai departe spiritul unei organizații antreprenoriale, lider de piațǎ, cu o istorie de peste 27 de ani şi peste 8.000 de angajați şi colaboratori. -
Când paralelele se întâlnesc… și liderii sfidează infinitul! | EDITORIAL
Imaginați-vă o sală de concert într-o seară rece de toamnă. Lumina se așază blând peste instrumente, foșnetul publicului se domolește. Dirijorul urcă pe scenă, ridică bagheta și, pentru o clipă, privește spre sală. -
Energia schimbării. Cum transformă Distribuție Oltenia organizația pentru viitorul sustenabil
Transformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării.