erori
-
Revista CARIERE împreună cu EY organizează vineri 10 aprilie, de la ora 11:30 până la 12:30, al doilea webinar online din seria “Bright Talks in Difficult Times” în cadrul căruia alături de invitați se va -
Cinci greșeli frecvente pe care le fac șefii români (și cum să le evite)
Un studiu recent arată ceea ce probabil că intuiai deja: opt din zece angajați din România cred că nu sunt îndeajuns de productivi din cauza șefilor. Evident că e în natura angajatului să își critice (mai mult, mai puțin, mai direct sau mai pe ascuns) superiorii și să dea vina pe ei când ceva nu îi iese, dar realitatea e că șefii români comit numeroase greșeli. -
Ai o singură șansă să impresionezi la interviul de angajare. Nu o rata!
Felicitări! După zile întregi de așteptare, luni în care ți-ai pregătit atent CV-ul și zeci de minute gândindu-te la șansele pe care le ai, ai fost sunat de angajator pentru a da un interviu. Însă, cu toții știm că un interviu de angajare este destul de stresant. Erori fatale se pot întâmpla ușor, chiar fără să-ți dai seama. Iată căteva mici secrete care te pot pregăti să fii mai bun decât ceilalți concurenți pe jobul dorit. -
Top 5 erori ale managerului roman
Un studiu la care au participat 110 manageri din Romania, realizat pe perioada a doi ani (2009-2011) a scos la iveala cele mai grave si mai frecvente erori facute in activitatea manageriala.
-
...DIMINUEZI ERORILE IN SERVICIILE FINANCIARE?
Primul pas catre diminuarea erorilor este sa iti doresti acest lucru. De multe ori, erorile aparute sunt considerate un lucru firesc ce nu poate fi prevenit, iar eforturile sunt concentrate doar spre repararea acestora si diminuarea efectelor (ajungandu-se la a crea, de exemplu, proceduri de corectare a erorilor recurente)... ca doar stim cu totii: a gresi e omeneste, nu? Da, o greseala poate fi un accident, dar o greseala repetata este deja simptomul unui proces defect, care poate fi imbunatatit.
Din momentul in care o companie isi propune sa se diferentieze pe piata prin oferirea celor mai bune servicii pentru clienti, erorile nu mai fac parte din normalitate, ci constituie o piedica, deoarece orice plangere din partea unui client este un pas inapoi pe drumul catre atingerea obiectivului dorit.
Recomandările editorilor
-
Investiții în comunitate: cele mai performante proiecte CSR din România în 2025
The Azores Sustainability & CSR Services anunță lansarea celei de-a VII-a ediții a Community Index, cel mai complex ranking anual dedicat proiectelor de investiții în comunitățile din România. -
Care sunt cele mai performante orașe din România în 2025
Cluj-Napoca își consolidează și în 2025 poziția de oraș-lider în România, potrivit celei de-a doua ediții CITY INDEX, analiza amplă realizată de Institutul pentru Orașe Vizionare (IOV). -
Studiu Forvis Mazars: 70% din datele vitale ale unui business se află în procesul de payroll
Aproximativ 70% din datele critice pentru funcționarea unei companii trec prin sistemele de payroll, de la salarii și beneficii până la coduri fiscale, pontaje și informații despre centrele de cost, rezultă din noul studiu lansat de Forvis Mazars. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025.