erori
-
Revista CARIERE împreună cu EY organizează vineri 10 aprilie, de la ora 11:30 până la 12:30, al doilea webinar online din seria “Bright Talks in Difficult Times” în cadrul căruia alături de invitați se va -
Cinci greșeli frecvente pe care le fac șefii români (și cum să le evite)
Un studiu recent arată ceea ce probabil că intuiai deja: opt din zece angajați din România cred că nu sunt îndeajuns de productivi din cauza șefilor. Evident că e în natura angajatului să își critice (mai mult, mai puțin, mai direct sau mai pe ascuns) superiorii și să dea vina pe ei când ceva nu îi iese, dar realitatea e că șefii români comit numeroase greșeli. -
Ai o singură șansă să impresionezi la interviul de angajare. Nu o rata!
Felicitări! După zile întregi de așteptare, luni în care ți-ai pregătit atent CV-ul și zeci de minute gândindu-te la șansele pe care le ai, ai fost sunat de angajator pentru a da un interviu. Însă, cu toții știm că un interviu de angajare este destul de stresant. Erori fatale se pot întâmpla ușor, chiar fără să-ți dai seama. Iată căteva mici secrete care te pot pregăti să fii mai bun decât ceilalți concurenți pe jobul dorit. -
Top 5 erori ale managerului roman
Un studiu la care au participat 110 manageri din Romania, realizat pe perioada a doi ani (2009-2011) a scos la iveala cele mai grave si mai frecvente erori facute in activitatea manageriala.
-
...DIMINUEZI ERORILE IN SERVICIILE FINANCIARE?
Primul pas catre diminuarea erorilor este sa iti doresti acest lucru. De multe ori, erorile aparute sunt considerate un lucru firesc ce nu poate fi prevenit, iar eforturile sunt concentrate doar spre repararea acestora si diminuarea efectelor (ajungandu-se la a crea, de exemplu, proceduri de corectare a erorilor recurente)... ca doar stim cu totii: a gresi e omeneste, nu? Da, o greseala poate fi un accident, dar o greseala repetata este deja simptomul unui proces defect, care poate fi imbunatatit.
Din momentul in care o companie isi propune sa se diferentieze pe piata prin oferirea celor mai bune servicii pentru clienti, erorile nu mai fac parte din normalitate, ci constituie o piedica, deoarece orice plangere din partea unui client este un pas inapoi pe drumul catre atingerea obiectivului dorit.
Recomandările editorilor
-
Este tehnologia un factor decisiv în retenția Generației Z? Adrian Popescu, TotalSoft: Dacă brandul tău e atractiv, oamenii vin. Dar dacă aplicația prin care interacționează este greoaie și învechită, nu rămân
Generația Z nu mai privește aplicațiile de la birou ca pe simple instrumente de lucru, ci ca pe o extensie a culturii instituției, iar experiența digitală poate înclina decisiv balanța între a accepta sau a refuza un job. -
Cum arată transformarea unei organizații cu 8.000 de oameni care țin România în mișcare: cazul FAN Courier
Cum duci mai departe spiritul unei organizații antreprenoriale, lider de piațǎ, cu o istorie de peste 27 de ani şi peste 8.000 de angajați şi colaboratori. -
Când paralelele se întâlnesc… și liderii sfidează infinitul! | EDITORIAL
Imaginați-vă o sală de concert într-o seară rece de toamnă. Lumina se așază blând peste instrumente, foșnetul publicului se domolește. Dirijorul urcă pe scenă, ridică bagheta și, pentru o clipă, privește spre sală. -
Energia schimbării. Cum transformă Distribuție Oltenia organizația pentru viitorul sustenabil
Transformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării.