erori
-
Revista CARIERE împreună cu EY organizează vineri 10 aprilie, de la ora 11:30 până la 12:30, al doilea webinar online din seria “Bright Talks in Difficult Times” în cadrul căruia alături de invitați se va -
Cinci greșeli frecvente pe care le fac șefii români (și cum să le evite)
Un studiu recent arată ceea ce probabil că intuiai deja: opt din zece angajați din România cred că nu sunt îndeajuns de productivi din cauza șefilor. Evident că e în natura angajatului să își critice (mai mult, mai puțin, mai direct sau mai pe ascuns) superiorii și să dea vina pe ei când ceva nu îi iese, dar realitatea e că șefii români comit numeroase greșeli. -
Ai o singură șansă să impresionezi la interviul de angajare. Nu o rata!
Felicitări! După zile întregi de așteptare, luni în care ți-ai pregătit atent CV-ul și zeci de minute gândindu-te la șansele pe care le ai, ai fost sunat de angajator pentru a da un interviu. Însă, cu toții știm că un interviu de angajare este destul de stresant. Erori fatale se pot întâmpla ușor, chiar fără să-ți dai seama. Iată căteva mici secrete care te pot pregăti să fii mai bun decât ceilalți concurenți pe jobul dorit. -
Top 5 erori ale managerului roman
Un studiu la care au participat 110 manageri din Romania, realizat pe perioada a doi ani (2009-2011) a scos la iveala cele mai grave si mai frecvente erori facute in activitatea manageriala.
-
...DIMINUEZI ERORILE IN SERVICIILE FINANCIARE?
Primul pas catre diminuarea erorilor este sa iti doresti acest lucru. De multe ori, erorile aparute sunt considerate un lucru firesc ce nu poate fi prevenit, iar eforturile sunt concentrate doar spre repararea acestora si diminuarea efectelor (ajungandu-se la a crea, de exemplu, proceduri de corectare a erorilor recurente)... ca doar stim cu totii: a gresi e omeneste, nu? Da, o greseala poate fi un accident, dar o greseala repetata este deja simptomul unui proces defect, care poate fi imbunatatit.
Din momentul in care o companie isi propune sa se diferentieze pe piata prin oferirea celor mai bune servicii pentru clienti, erorile nu mai fac parte din normalitate, ci constituie o piedica, deoarece orice plangere din partea unui client este un pas inapoi pe drumul catre atingerea obiectivului dorit.
Recomandările editorilor
-
Warren Buffett donează milioane de acțiuni și a anunțat cine va prelua șefia companiei Berkshire Hathaway
Warren Buffett, investitor și CEO al Berkshire Hathaway, a făcut un anunț important care marchează începutul unui nou capitol în istoria companiei. -
STUDIU: Peste 60% dintre românii din mediul urban ar prefera să piardă o oportunitate decât să facă o greșeală
Peste 6 din 10 români care trăiesc în mediul urban ar prefera să rateze o oportunitate decât să facă o greșeală. Concluzia apare într-un studiu recent al Frappe Digital. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Raluca Binder: Abonamentele medicale devin un pilon strategic în atragerea și retenția angajaților
Pe 12 noiembrie 2025, la București, Revista CARIERE organizează BEST EMPLOYER FEST – „Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților”, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Fady Chreih: Inițiativele de wellbeing și educație nu mai pot fi opționale
Pe 12 noiembrie 2025, la București, Revista CARIERE organizează BEST EMPLOYER FEST – „Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților”, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.