 
                            
                        executivi
- 
                     Executivii din România primesc salarii anuale mai mici decât omologii lor din Ungaria, Cehia, Polonia sau Slovenia, dar mai mari decât top managerii din Croația, Slovacia, Serbia ori Bulgaria. Executivii din România primesc salarii anuale mai mici decât omologii lor din Ungaria, Cehia, Polonia sau Slovenia, dar mai mari decât top managerii din Croația, Slovacia, Serbia ori Bulgaria.
- 
                      Care sunt cei mai mari vânători de executivi din RomâniaCei mai mari cinci „vânători” de executivi de pe piața locală au făcut afaceri totale de 12,7 milioane de lei (2,8 mil. euro) anul trecut, în creștere cu 25,3% față de 2014, arată o analiză realizată de Career Center pe baza datelor raportate de companiile de executive search (recrutare de executivi) la Ministerul Finanțelor Publice.
- 
                      Eficienţă şi controlul costurilor – prioritățile executivilor din industria de media şi divertismentIndustria de media şi divertisment se îndreaptă spre anul 2014 cu un nivel ridicat de încredere în economia globală, se arată în cea de-a noua ediţie a studiului EY Capital Confidence Barometer – Media & Entertainment. Totuși, consiliile de administraţie ale companiilor de media şi divertisment pun accent pe eficienţă şi controlul costurilor. 
- 
                      Prudenţa încă domină activitatea de fuziuni şi achiziţiiÎncrederea în finalizarea tranzacţiilor a crescut în mod semnificativ, la fel şi numărul şi calitatea oportunităţilor de M&A comparativ cu anul trecut, fapt care a consolidat intenţiile de cumpărare. Un procent destul de important, de 36%, dintre executivi se aşteaptă la o creştere a activităţii de tranzacţionare la nivel global, iar un sfert dintre aceştia intenţionează să acţioneze ei înşişi. 
- 
                      Executivi în oglindă: Cum să supraviețuim propriilor deciziiÎn timpul unui interviu, un reporter i se adresează directorului unei bănci: ”Domnule, care este secretul succesului?” ”Două cuvinte”, răspunde tranșant directorul. ”Nu vă supărați, care sunt acelea?” ”Deciziile bune.” ”Și cum ajungi să iei decizii bune?”, insistă reporterul. ”Un singur cuvânt”, răspunde din nou eliptic directorul. ”Care ar fi acela?” ”Experiența.” ”Și cum ajungi să ai experiență?” ”E simplu. Doar două cuvinte.” ”Și care ar fi acelea, domnule?” ”Decizii proaste”, concluzionează înțelept directorul băncii. 
- 
                      Ce trebuie să știi despre angajații tăi? Impactul executivilor asupra echipeiCei mai mulți dintre noi petrecem 8 ore sau chiar mai mult în fiecare zi la serviciu. Aici ne transpunem emoțiile, gândurile, aspirațiile, stările, tot ceea ce suntem. Dacă nu ne simțim bine în spațiul profesional, iar impactul celor din jur asupra noastră ne influențează într-un mod negativ, acest lucru se vede în felul în care ne îndeplinim munca de zi cu zi. Unde vom găsi pasiunea pentru ceea ce facem dacă nu ne dăm seama că, în ceea ce facem, construim împreună? 
- 
                      Descoperă lumea financiar-bancarăÎn perioada 19-20 iulie va avea loc un curs de training destinat persoanelor cu putere de decizie care nu au bune cunoștințe financiare și nici experință în domeniul bancar, dar care lucrează în activitatea de zi cu zi cu bănci și instituții financiare și au nevoie să își îmbunătățească acest tip de cunoștințe. 
Recomandările editorilor
- 
                      BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnoutPe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.
- 
                      Salim Touma, Grand Hotel Bucharest: Îmi place să rezolv probleme. Dacă nu apar provocări operaționale, mă plictisescCu peste 25 de ani de experiență internațională în industria ospitalității, Salim Touma a reușit, în ultimii trei ani, să conducă un proces complet de rebranding, să reducă cu 32% costurile și să scadă fluctuația de personal cu 40%.
- 
                      Giorgiana Matei, Airbus Aerostructures România: Oamenii nu caută doar muncă, ci și sens. Vor să contribuie la comunitatea în care trăiescNu poți fi sub nivelul pieței, dar nici un salariu peste medie nu garantează retenția, susține cu realism Giorgiana Matei, HR Manager la Airbus Aerostructures România.
- 
                      Energia schimbării. Cum transformă Distribuție Oltenia organizația pentru viitorul sustenabilTransformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării.