executivi
-
Executivii din România primesc salarii anuale mai mici decât omologii lor din Ungaria, Cehia, Polonia sau Slovenia, dar mai mari decât top managerii din Croația, Slovacia, Serbia ori Bulgaria. -
Care sunt cei mai mari vânători de executivi din România
Cei mai mari cinci „vânători” de executivi de pe piața locală au făcut afaceri totale de 12,7 milioane de lei (2,8 mil. euro) anul trecut, în creștere cu 25,3% față de 2014, arată o analiză realizată de Career Center pe baza datelor raportate de companiile de executive search (recrutare de executivi) la Ministerul Finanțelor Publice. -
Eficienţă şi controlul costurilor – prioritățile executivilor din industria de media şi divertisment
Industria de media şi divertisment se îndreaptă spre anul 2014 cu un nivel ridicat de încredere în economia globală, se arată în cea de-a noua ediţie a studiului EY Capital Confidence Barometer – Media & Entertainment. Totuși, consiliile de administraţie ale companiilor de media şi divertisment pun accent pe eficienţă şi controlul costurilor.
-
Prudenţa încă domină activitatea de fuziuni şi achiziţii
Încrederea în finalizarea tranzacţiilor a crescut în mod semnificativ, la fel şi numărul şi calitatea oportunităţilor de M&A comparativ cu anul trecut, fapt care a consolidat intenţiile de cumpărare. Un procent destul de important, de 36%, dintre executivi se aşteaptă la o creştere a activităţii de tranzacţionare la nivel global, iar un sfert dintre aceştia intenţionează să acţioneze ei înşişi.
-
Executivi în oglindă: Cum să supraviețuim propriilor decizii
În timpul unui interviu, un reporter i se adresează directorului unei bănci: ”Domnule, care este secretul succesului?” ”Două cuvinte”, răspunde tranșant directorul. ”Nu vă supărați, care sunt acelea?” ”Deciziile bune.” ”Și cum ajungi să iei decizii bune?”, insistă reporterul. ”Un singur cuvânt”, răspunde din nou eliptic directorul. ”Care ar fi acela?” ”Experiența.” ”Și cum ajungi să ai experiență?” ”E simplu. Doar două cuvinte.” ”Și care ar fi acelea, domnule?” ”Decizii proaste”, concluzionează înțelept directorul băncii.
-
Ce trebuie să știi despre angajații tăi? Impactul executivilor asupra echipei
Cei mai mulți dintre noi petrecem 8 ore sau chiar mai mult în fiecare zi la serviciu. Aici ne transpunem emoțiile, gândurile, aspirațiile, stările, tot ceea ce suntem. Dacă nu ne simțim bine în spațiul profesional, iar impactul celor din jur asupra noastră ne influențează într-un mod negativ, acest lucru se vede în felul în care ne îndeplinim munca de zi cu zi. Unde vom găsi pasiunea pentru ceea ce facem dacă nu ne dăm seama că, în ceea ce facem, construim împreună?
-
Descoperă lumea financiar-bancară
În perioada 19-20 iulie va avea loc un curs de training destinat persoanelor cu putere de decizie care nu au bune cunoștințe financiare și nici experință în domeniul bancar, dar care lucrează în activitatea de zi cu zi cu bănci și instituții financiare și au nevoie să își îmbunătățească acest tip de cunoștințe.
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.