fapte
-
Una dintre modalitățile de a mă dezvolta ca profesionist este să fac lucrurile înainte să fiu pregătită să le fac, să mă las condusă mai mult de viziunea și intuiția mea decât de ceea ce -
Anita Sterea: Descoperă Bucureștiul cultural - Cover Story (III)
Oameni, fapte și valori
Bun de patrimoniu
(III)
România are bogații culturale, arhitecturale și tradiții inestimabile, dar un nivel de conștiința și de identitate, de prețuire a acestora, nedemn de valoarea lor. În trecut, oamenii -
DESENÂND am devenit tot mai CETĂŢEAN
Deja nu mai poate răspunde cererilor primite pe internet. În ultimii ani, Dan Perjovschi a devenit un drawing provider pentru tot felul de cauze activiste şi caritabile. E rugat să facă imagini simple şi percutante pentru pagini de Facebook sau pe tricouri. „Fac cât pot, fiindcă e multă durere în ţara asta. Dar mi-am atins limita…" -
De la credibilitate la fapte
Haideţi să ne așezăm în pantofii unui business owner. Să scoatem din dulap costumul la dungă şi să vedem cum gândeşte. Ce vreau eu ca business owner? Păi, simplu! Am făcut un business ca să am profit. Şi ca să am profit, vreau lângă mine oameni care vor acelaşi lucru: profit. Şi nu doar că îl vor, ci sunt şi capabili să-l obţină. Adică nu doar să fie credibili atunci când spun că vor face profit, ci să şi demonstreze acest lucru cu fapte concrete. -
7 mesaje pe care le transmitem fără să vorbim
Comunicarea este un proces constant care nu se întâmplă doar prin vorbe, ci şi prin limbaj non-verbal sau chiar prin fapte. Uneori acest lucru ne avantajează, alteori nu. De exemplu, atunci când o persoană ne face curte, iar noi „îi dăm de înţeles” că nu ne interesează, ne face lucrurile mai simple, alteori însă, în special în relaţiile profesionale, le complică. Acest articol este despre cum comunicăm prin fapte fără să ne dorim. De ce este important pentru un lider?
-
Fapte și ficțiune în executive coaching (II)
Scriam într-un articol precedent despre faptul că, din păcate, profesia de coach nu este suficient de cunoscută în România. Industria este încă la început la noi, ceea ce a generat o serie de preconcepții, speculații și credințe mai mult sau mai puțin deformate în legătură cu obiectul real al acestui domeniu.
-
Fapte și ficțiune în executive coaching (I)
Am observat în ultima vreme un val de reacții și materiale critice la adresa coaching-ului: se spune că ar fi o pseudoprofesie, că ar fi mai degrabă o modă să îți iei un coach, că oricine ar putea fi coach și că rezultatele unui proces de coaching ar fi greu de măsurat. Am stat, am dezbătut și m-am gândit – pe de o parte, este normal să apară astfel de îndoieli, mai ales având în vedere faptul că această meserie este încă la început în România.
-
Faptele ca faptele, dar vorbele… 7 replici la care trebuie să renunţi
Nu contează că eşti HR Manager, Team Leader, Communication Officer, Avocat sau pur şi simplu membru într-o echipă. Cu toţii trebuie să ne alegem cuvintele atunci când ne aflăm la locul de muncă (şi nu numai). Nu putem să aruncăm către interlocutor orice cuvânt ne vine în minte. Într-adevăr, faptele contează mai mult, dar vorbele pot umbri cu totul performanţele.
-
Să ducem ascultarea în service
“The road to the heart is the ear.” Voltaire
Am decis să începem o serie de articole despre comunicare. Banal, ar spune unii, s-a scris despre comunicare câte în lună și în stele, găsești sute de articole pe internet, ca să nu mai spunem că există reviste, cărți și tratate întregi despre comunicare. Ce am mai putea spune nou?
-
Suntem singurii răspunzători de faptele noastre?
De câte ori nu ni s-a întâmplat să dăm vina pe cei din jur atunci când am avut un eşec ori când ceva ne face nefericiţi, neîmpliniţi, nemulţumiţi? Însă, pentru a avea cât mai puţine trăiri de acest gen ar trebui să ne schimbăm mentalitatea şi să înţelegem că problema este întodeauna doar la noi atunci când vorbim de aspecte care ne privesc în mod direct. Sau, şi mai bine spus, rezolvarea oricărei situaţii stă în mâinile noastre!
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.