femeie-lider
-
„Succesul profesional este rezultatul unei atitudini curajoase, în care cele mai importante roluri le joacă acceptarea provocărilor, deschiderea către nou și perseverența. Toate acestea susținute prin valori morale”, spune Elena Pap, care ocupă funcția de Director General la Up România de peste zece ani. -
Schimbare de paradigmă? Angajaţii preferă să aibă superiori femei
Compania internaţională de consultanţă financiară Pershing LLC (Pershing), o firmă BNY Mellon, a realizat o cercetare intitulată „Americans Crave a New Kind of Leader—And Women Are Ready to Deliver”. Studiul s-a bazat pe opiniile a 2.046 de adulţi – cu vârste de peste 18 ani -, dintre care 889 sunt angajaţi cu normă întreagă. Potrivit cercetării, angajații preferă să aibă şefe, nu şefi, însă această preferinţă nu este însă reflectată de numărul femeilor în poziţii de conducere.
-
CEO la feminin
Anita Niţulescu, CEO Eurolife ERB Asigurări de Viaţă, şi-a început cariera în 1997 în ING Asigurări de Viaţă (pe atunci Nationale-Nederlanden), în departamentul Servicii pentru Clienţi. „Acea perioadă a însemnat un moment de început nu doar pentru mine, ci şi pentru industria românească de asigurări. Compania olandeză tocmai îşi punea bazele în România şi era în plin proces de formare a echipei”, îşi aminteşte Anita Niţulescu.
Recomandările editorilor
-
Miguel Trindade, ManpowerGroup România: Ca să faci lucrurile diferit, trebuie să ai curaj și să riști
Piața serviciilor de recrutare și muncă temporară din România este extrem de competitivă, atât din punctul de vedere al prețurilor, cât și din perspectiva angajaților și a clienților. -
Articol susținut de ASCENDISDin Oxford, pentru România. Ștefan Dascălu, cercetătorul care înfruntă virusurile, impostura și dezinformarea
În 2015, Ștefan Dascălu a absolvit liceul și a plecat spre unul dintre cele mai prestigioase locuri de pe harta lumii academice: Universitatea Oxford. Acolo avea să devină cercetător în imunologie și, ani mai târziu, o voce puternică în lupta cu un alt tip de virus: dezinformarea. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Cum stopezi exodul angajaților? Diana Zahariea, Sergiana: Cu un spor de fidelitate de până la 20% la salariu
Este, poate, răspunsul cel mai tranșant la una dintre cele mai mari provocări ale pieței muncii din România. În timp ce multe companii se luptă în oferte punctuale de angajare, Sergiana a ales să investească masiv în loialitate.