Feteasca Neagra
-
Vinurile româneşti vor avea un brand naţional propriu prin care vor fi promovate peste hotare, este una din concluziile la care au ajuns oficialii Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale. -
4 000 de kilometri, parcursi intr-o secunda
„Daca ar fi fost competita Eurovision, Romania ar fi castigat“, i-am spus presedintelui Federatiei Somelierilor din Romania, Avram Laurentiu Achim. Acesta a cucerit opt oenologi, dar si un numar de 32 de jurnalisti din cinci tari, in prezentarea vinului Feteasca Neagra, Prahova Valley, Special Reserve, cu ocazia unei degustari europene organizata de Cisco. Cele sase tari invitate au fost Cehia, Ungaria, Polonia, Romania, Slovacia; din pacate Turcia nu a putut primi de la celelalte tari vinurile reprezentative, insa a putut trimite catre celelalte tari vinul propriu. Cei 4 000 de kilometri distanta i-am fi parcurs cu masina in 57 de ore. Insa cu ajutorul solutiei de teleprezenta, am avut senzatia de teleportare din Star Trek. Cisco TelePresence poate foarte bine inlocui acele deplasari care presupun costuri mari de calatorie sau care nu ar putea fi organizate din cauza agendei incarcate a participantilor. Uneori, interactiunile prin TelePresence reprezinta singurul mod in care poate avea loc o intalnire. (M.S.)
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.