
Feteasca Neagra
-
Vinurile româneşti vor avea un brand naţional propriu prin care vor fi promovate peste hotare, este una din concluziile la care au ajuns oficialii Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale.
-
4 000 de kilometri, parcursi intr-o secunda
„Daca ar fi fost competita Eurovision, Romania ar fi castigat“, i-am spus presedintelui Federatiei Somelierilor din Romania, Avram Laurentiu Achim. Acesta a cucerit opt oenologi, dar si un numar de 32 de jurnalisti din cinci tari, in prezentarea vinului Feteasca Neagra, Prahova Valley, Special Reserve, cu ocazia unei degustari europene organizata de Cisco. Cele sase tari invitate au fost Cehia, Ungaria, Polonia, Romania, Slovacia; din pacate Turcia nu a putut primi de la celelalte tari vinurile reprezentative, insa a putut trimite catre celelalte tari vinul propriu. Cei 4 000 de kilometri distanta i-am fi parcurs cu masina in 57 de ore. Insa cu ajutorul solutiei de teleprezenta, am avut senzatia de teleportare din Star Trek. Cisco TelePresence poate foarte bine inlocui acele deplasari care presupun costuri mari de calatorie sau care nu ar putea fi organizate din cauza agendei incarcate a participantilor. Uneori, interactiunile prin TelePresence reprezinta singurul mod in care poate avea loc o intalnire. (M.S.)
Recomandările editorilor
-
Apple extinde în România proiectul de energie regenerabilă
Apple a anunțat o amplă extindere a proiectelor sale de energie regenerabilă în Europa, prin dezvoltarea unor noi parcuri solare și eoliene de mari dimensiuni în Grecia, Italia, Letonia, Polonia și România. -
Noul website CARIERE: Interviuri, știri și producții video, în prim-plan
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro. -
Poveste de brand. De la ce vine numele Benvenuti
Brandurile se nasc și dispar cu viteza tendințelor, puține reușesc să-și păstreze identitatea autentică și să crească organic, pas cu pas, timp de două decenii. -
Ce taskuri repeți săptămânal fără să le regândești și care sunt costurile
Sunt acele sarcini de muncă ce care apar în fiecare săptămână, la aceeași oră, în același format: raportul de luni, ședința de marți, statusul de vineri. Nici nu mai au nevoie de brief, pentru că toată lumea „știe cum se face”. Dar exact aici e capcana.