fidelizare
-
Motivația și loialitatea angajaților nu mai pot fi reduse la simplul pachet salarial și beneficiile clasice. Tot mai multe companii caută să ofere recunoaștere reală, oportunități de creștere și un sens al muncii de zi -
Companiile schimbă regulile jocului pentru angajați. Beneficiile inovatoare devin noul standard în lupta pentru talente
Într-un peisaj economic tot mai competitiv, companiile își regândesc strategia de resurse umane. Noile cercetări realizate de Fidelity Investments în 2025 arată o tendință clară: organizațiile investesc mai mult în beneficii personalizate pentru angajați. Scopul? -
O companie sănătoasă este formată din angajați sănătoși
Trăim și muncim într-o lume în continuă schimbare, tocmai de aceea strategia companiei Sodexo este de a se adapta continuu și de a învăța din mers, pentru a oferi angajaților săi o experiență unică și -
Cum să construieşti o relaţie de durată între brandul tău şi clienţi: 3 valori esenţiale şi un studiu de caz
Campanii de marketing, brand awareness, advertising, toate cu un singur scop: să îţi aducă mai aproape clienţii şi să-i fidelizeze. -
Fidelitate la un click distanta
Probabil ca v-ati intors din vacanta, ati despachetat si ati postat ultimele fotografii pe Facebook, cu cel mic jucandu-se la plaja „Cut the Rope 2”, pe tableta. Unii dintre voi au comandat deja rechizitele si ghiozdanul pustiului dintr-un e-shop. Nu e nimic surprinzator in faptul ca v-ati intors la serviciu, unde se discuta aprins despre cum veti creste vanzarile online sau cum veti fideliza adeptii din mediile sociale. Deci, n-ar trebui sa va mire ca dedicam editia-print a lunii septembrie, afacerilor online.
-
Cele mai avantajoase carduri de credit
Ca să-şi fidelizeze şi să-şi extindă clientela, băncile acordă utilizatorilor de carduri de credit o serie bonusuri şi recompense. Una dintre cele mai frecvente modalităţi de răsplatire a clienţilor o reprezintă punctele de loialitate convertibile în bani. Acestea pot fi folosite ulterior pentru reduceri la diferite magazine partenere sau valorificate sub formă de cumpărături gratuite la aceiaşi comercianţi. Un alt beneficiu constă în rambursarea de către bancă a unui procentaj din banii cheltuiţi. Pe lista avantajelor mai figurează şi plata în rate fără dobândă, precum şi o perioadă de graţie de până la 60 de zile pentru tranzacţii la comercianţi.
-
Consumatorii preferă beneficiile imediate în locul programelor de fidelizare
Clienţii nu mai răspund la programele tradiţionale de fidelizare şi, în schimb, solicită beneficii imediate şi personalizate, potrivit rezultatelor Customer Barometer 2011, realizat de Ernst&Young.
-
Cresteri in 2009: Turismul de business tinteste sus
Sectorul de corporate travel anunta cresteri in 2009, in ciuda valului de zvonuri din mediul de business care anunta ca anul acesta companiile vor strange cureaua pe toate planurile. Firmele de turism spun insa ca, cel putin pentru inceput, au solutii.
Recomandările editorilor
-
Bianca Călburean, Siemens: Construim un mediu în care oamenii aleg să se întoarcă la birou pentru că își doresc, nu pentru că îi obligăm
Alegere, nu obligație. Pe acest principiu Siemens România își construiește întreaga strategie de-a face biroul din nou relevant. -
Cursa pentru AI se accelerează: Google anunță un cip care rivalizează cu tehnologia Nvidia
Google a anunțat lansarea celui mai puternic cip de inteligență artificială dezvoltat până acum, parte a eforturilor companiei, de atragere a unor noi clienți din zona AI cu soluții hardware proprii. -
Black Friday 2025: Primele statistici în timp real de la PayU GPO România
PayU GPO România monitorizează în timp real tranzacțiile și comportamentul consumatorilor în cea mai importantă zi a comerțului online românesc. -
O soluție la un pas distanță: introducerea unui sistem de management al performanței în instituțiile publice | ANALIZĂ
Toată lumea vorbește despre reforma statului și de cât de importantă este ea. Toată lumea vorbește despre necesitatea introducerii unui sistem de management al performanței în instituțiile publice, similar cu cel din companiile private.