follow-up
-
Ai promis că revii cu un răspuns și ai uitat. Ai trimis o ofertă și nu știi dacă a fost citită. Sau ai avut o discuție importantă cu un coleg și planul de acțiune s-a -
Webinariile, instrument de follow-up pentru cursuri
MMM Consulting anunţă lansarea unui nou instrument de follow-up pentru cursurile deschise, oferit gratuit participanţilor. Având o abordare integrată în cadrul proiectelor de training şi dezvoltare in-house, compania a introdus, alături de alte metode de sprijin a învăţării deja existente, şi webinariile, în special pentru cursurile deschise.
-
Să sun sau să nu sun jurnaliștii?
Citeam zilele trecute un articol referitor la ultimele tendințe în PR, în care autorul afirma că sunatul jurnaliștilor pentru promovarea unui subiect nu ar mai fi la modă. Mi-am adus aminte de primele mele luni într-o agenție de relații publice, când a trebuit să apelez persoane necunoscute dintr-o listă și să le povestesc despre un comunicat trimis cu câteva ore în urmă. Atunci credeam că este o metodă utilă să cresc numărul de preluări și astfel raportul de monitorizare ar fi arătat bine în fața clientului. După alte câteva luni și o serie de „comentarii” din partea celor apelați, am înțeles că nu este o soluție pe termen lung.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.