Dr. Rucsandra Hurezeanu, povestea unui brand la vremuri aproape nemaiîntâlnite
„Ne propunem să creștem, nu să rezistăm” Aproape că nu mai este nevoie de nicio prezentare: compania şi marca (…)
„Ne propunem să creștem, nu să rezistăm” Aproape că nu mai este nevoie de nicio prezentare: compania şi marca (…)
Frumusețea și bunătatea sunt cele mai traduse cuvinte din lume, conform Google Translate. De ce în frumusețe și (…)
Atentia deosebita pe care o acordam aspectului nostru exterior poate parea o preocupare superficiala, insa felul in (…)
Frumusetea fizica a fost intotdeauna foarte apreciata, insa standardele de frumusete s-au modificat radical in (…)
Trăim vremuri frumoase și tumultuoase. Frumoase – pentru că sunt palpitante și bogate în atâtea lucruri noi (…)
Auzim adeseori vorbindu-se despre frumusețe prin atitudine. Ori frumusețe în atitudine. “Nu este niciun secret: (…)
În ultimul timp, industria frumuseții s-a dovedit a fi plină de inovații si trend-uri creative (…)
François Bostnavaron, de la publicația Le Monde, a fost turist pentru o săptămână în (…)
V-ați gândit cum ar fi să mergeți la un salon în care să fiți răsfățate pe acorduri de pian ? Ei bine (…)