fundraising
-
Pentru Cristiana, fiecare zi de lucru, fiecare proiect de care se ocupă reprezintă un dar. Pe care îl aduce copiilor, bătrânilor, celor săraci şi celor bolnavi. Nu oricine se poate ocupa de fundraising. Munca cere multă documentare, calcule matematice, întâlniri, cunoștințe etc., totul pentru a strânge fonduri pentru cei neajutorați. „Un fundraiser trebuie să fie, printre altele, și un extraordinar povestitor”, spune ea. -
Spectacol de teatru și gală de fundraising pentru susținerea festivalului Ideo Ideis
Joi, 6 martie, la Godot Café Teatru, a avut loc Gala de fundraising pentru Ideo Ideis IX, prima acţiune de strângere de fonduri pentru organizarea ediţiei din această vară. Evenimentul a început cu spectacolul „Never let me go”, reprezentat de trupa AS, câştigătoare a premiului Godot la ediţia a opta a festivalului şi a continuat cu licitaţia a 18 obiecte oferite de personalităţi şi actori celebri, susţinători ai Ideo Ideis.
-
Ce este mai important în activitatea de fundraising: cauză pe care o reprezinți sau compania?
Luni, 5 noiembrie, am avut-o ca invitat la Jurnal de leadership pe Despina Andrei, managerul de fundraising al UNICEF, de la care am încercat să aflăm cât de implicați sunt românii în activitatea de voluntariat și cât de dispuși să facă donații.
-
Sunt românii mai „deschiși” spre donații și voluntariat?
Luni, 5 noiembrie, la Jurnal de leadership, vom intra în culisele activității de fundraising din România. Moderatorii emisiunii, Mirabela Stoica și Marius Dobre – jurnaliști ai revistei Cariere, o vor avea în studio pe Despina Andrei, managerul de fundraising al UNICEF, care în cei 6 ani alături de organizație, a coordonat campanii și evenimente pentru a susține copiii din România și din întreaga lume, campanii în urma cărora s-au strâns fonduri în valoare de peste 9 milioane de dolari.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.