fuziuni
-
În primul trimestru din 2025, piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat 57 de tranzacții. Creșterea volumului față de perioada similară din 2024 s-a ridicat la 8%. Cu toate acestea, valoarea totală a -
Directorii executivi își intensifică investițiile în 2025, în ciuda provocărilor globale
În ciuda provocărilor geopolitice și macroeconomice, directorii executivi globali își sporesc încrederea în perspectivele de creștere pentru 2025 și își intensifică investițiile.
Conform celui mai recent sondaj EY-Parthenon CEO Outlook Survey, indicele global de încredere -
Analiză PwC: Piața de fuziuni și achiziții din România a revenit la nivelul din 2019
În 2024, piața de fuziuni și achiziții (M&A) din România a înregistrat 239 de tranzacții, având o valoare totală de 5,9 miliarde euro. Comparativ cu anul anterior, aceasta a crescut cu 12%. Sectorele cu cele -
Fuziunile si achizitiile au crescut cu 60% la nivel global
Volumul tranzactiilor de fuziuni si achizitii a crescut, in primele noua luni ale anului in curs, cu 60% comparativ cu nivelul inregistrat in perioada de referinta din 2013, atingand 2.660 miliarde de dolari, scrie Financial Times, citand datele Thomson Reuters.
-
Bayer cumpără o parte din grupul Merck
Grupul farmaceutic german Bayer a anunţat preluarea producţiei de medicamente de larg consum a companiei americane Merck pentru 14,2 miliarde de dolari. Tranzacţie menită să consolideze activităţile Bayer pe segmentul preparatelor fără reţetă.
-
Cum să îi motivezi şi să-i implici pe angajaţii care sunt pe cale să-şi piardă joburile
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Este oricum destul de greu să îi energizezi pe oameni pe parcursul unei fuziuni sau achiziţii, chiar dacă ei ştiu că sunt şanse mari să facă parte din noua organizaţie. Dar e şi mai greu să câştigi loialitatea şi devotamentul celor care ştiu că este foarte probabil să îşi piardă jobul.
-
Eficienţă şi controlul costurilor – prioritățile executivilor din industria de media şi divertisment
Industria de media şi divertisment se îndreaptă spre anul 2014 cu un nivel ridicat de încredere în economia globală, se arată în cea de-a noua ediţie a studiului EY Capital Confidence Barometer – Media & Entertainment. Totuși, consiliile de administraţie ale companiilor de media şi divertisment pun accent pe eficienţă şi controlul costurilor.
-
China nu mai vrea să acapareze tot
În ultimii ani, China a cumpărat resurse naturale și companii miniere din diferite țări ale lumii, dar treptat această strategie suferă schimbări majore, afirmă cotidianul The Wall Street Journal.
-
Directorii generali din România, optimişti în ceea ce priveşte perspectivele de creştere ale afacerilor
Directorii generali din România par să-şi fi regăsit încrederea în perspectivele de creştere ale companiilor lor, atât pe termen scurt, cât şi mediu. 42% dintre respondenţi s-au arătat foarte încrezători cu privire la perspectivele de creştere ale companiilor lor în următorul an, iar 60% şi-au manifestat această aşteptare pentru următorii trei ani (în comparaţie cu 36%, respectiv 46% la nivel global), potrivit rezultatelor ediţiei 2013 a raportului Romania CEO Survey.
Recomandările editorilor
-
Cum detectezi un proces care a fost creat pentru un context care nu mai există în firmă
Unele procese continuă să ruleze în organizații mult după ce motivele pentru care au fost create au dispărut. Contextul se modifică, echipele se schimbă, prioritățile evoluează, însă anumite fluxuri de lucru rămân „agățate” în sistem, ceea ce le face să... -
Producătoarea Ada Solomon este noua președintă a boardului Academiei Europene de Film
Ada Solomon, una dintre cele mai influente figuri ale cinematografiei românești și europene, a fost aleasă președintă a boardului Academiei Europene de Film, în urma votului membrilor instituției pentru mandatul 2026–2027. -
Trenduri pe piața imobiliară din România | Ce spune Bogdan Bălașa, Director General HILS Development
Piața imobiliară din România traversează o perioadă dinamică, în care cererea pentru locuințe eficiente și bine conectate la infrastructura urbană crește constant, iar așteptările clienților și investitorilor evoluează rapid. -
STUDIU: Ascultarea activă a angajaților reduce intenția de plecare și crește implicarea
Echipele în care oamenii se simt văzuți și auziți funcționează mai bine, rămân mai mult timp în companie și generează rezultate superioare. Concluzia apare în studiul aflat la baza indicatorului Net Connected Score.