
Generația Z din România redefinește biroul: doar 1% consideră munca de la distanță un motivator real
Generația Z nu se distanțează de ideea biroului, ci propune o redefinire profundă a acestuia. Pentru tinerii (…)
Generația Z nu se distanțează de ideea biroului, ci propune o redefinire profundă a acestuia. Pentru tinerii (…)
Atragerea și retenția tinerilor în fabrici reprezintă o provocare tot mai acută. De aceea, Revista CARIERE (…)
Românii rămân rezervați în ceea ce privește perspectivele lor financiare. Doar 30% dintre respondenți se declară (…)
Tinerii din Generația Z sunt de cinci ori mai predispuși să mintă în CV-uri comparativ cu Baby Boomers, arată un (…)
Pentru tinerii de astăzi, maturizarea nu mai este o etapă definită de vârstă sau de statut social, ci de un set de (…)
Aproape jumătate dintre angajații Gen Z din SUA (49%) spun că se bazează mai mult pe ChatGPT decât pe managerul (…)
În primele trei luni ale anului 2025, piața muncii din România a înregistrat o scădere a dinamicii comparativ cu (…)
Pentru generația Z și Alpha, pensiile tradiționale, cândva considerate foarte importante pentru securitatea (…)
Angajatorii din întreaga lume acordă o importanță deosebită recrutării și reținerii persoanelor din Generația Z, (…)