Cât de importante sunt review-urile pe care le primești de la clienți
Un client mulţumit reprezinta cea mai eficienta reclama pe care o companie o poate obtine. Clienţii te pot (…)
Un client mulţumit reprezinta cea mai eficienta reclama pe care o companie o poate obtine. Clienţii te pot (…)
Încrederea consumatorilor europeni a ajuns, în decembrie 2017, la un indice de 21,1 puncte, cel mai (…)
Aproape o treime dintre oamenii de pe glob spun că banii sunt principala cauză de stres, potrivit unui studiu GfK. (…)
Românii se așteaptă să le crească veniturile, dar dorința de a cheltui rămâne la nivel scăzut, arată (…)
O cercetare GfK, făcută în 8 țări precum România, Bulgaria, Cehia, Lituania, Polonia, Slovacia, (…)
O treime dintre bărbaţi au achiziționat cel puțin un produs sau serviciu online, în ultimele 12 luni, față de (…)
Piața de bunuri de folosință îndelungată din România a avut un început de an foarte bun, cu o (…)
Țara noastră a fost clasată în regiune că fiind a doua ce oferă resursele necesare pentru evoluţia optimă a (…)
Există o serie de vulnerabilități importante ale sistemului public, însoțite de un potențial semnificativ de (…)