
GfK Romania
-
Cum se raportează românii la tehnologiile digitale precum smart TV, stocare în cloud, plăți de pe mobil, realitate augmentată, smartwatch sau internet of things? Cum era de așteptat, tinerii au o rată dublă de adoptare a noilor tehnologii, potrivit unui studiu realizat de GfK România.
-
Cu ce ochi văd angajatorii tichetele de masă electronice
În contextul preocupărilor privind introducerea tichetelor de masă în format electronic, Chèque Déjeuner România și GfK România au realizat un studiu calitativ referitor la nivelul de acceptare a instrumentelor electronice de către angajatorii și angajații din România. Realizat în rândul managerilor români care acordă tichete de masă, acesta și-a propus să investigheze cum este perceput noul suport electronic, precum și care sunt avantajele și barierele identificate de angajatorii români în introducerea acestui instrument electronic.
-
Românii sunt optimişti în ceea ce priveşte depășirea crizei economice
Se pare că anul 2013 nu a fost aşa de rău, chiar dacă numărul 13 se spune că poartă ghinion. Românii au stabilit un nou record pozitiv în ceea ce priveşte cota de încredere de la declanşarea crizei economice până în prezent, relevă un studiu realizat de Gfk pentru Comisia Europeană, atingând media anuală de -35.
-
PurchaseJourney îți arată traseul complet online şi offline al cumpărătorului modern
GfK România lansează PurchaseJourney.dx, o metodologie inovativă care analizează în premieră comportamentul consumatorului în mod integrat, atât în mediul digital, cât şi în cel tradiţional, de-a lungul întregului proces de luare a deciziei de cumpărare.
-
Premii de 160.000 de euro pentru românii care cred în schimbare prin forțele proprii
79% dintre români așteaptă de la autorități soluții pentru o viață mai bună (GfK România, 2011). Cel puțin 500 de români demonstrează că această atitudine se poate schimba: au propus 500 de soluții pentru comunitățile din România pe ȚaraluiAndrei.ro (Petrom, 2013).
-
Majoritatea românilor nu se aşteaptă la majorări salariale în 2012
Românii sunt în continuare pesimişti în ceea ce priveşte evoluţia remuneraţiei pe care urmează să o primească în acest an. Un procent de 40% cred că venitul lor va rămâne acelaşi, în vreme ce 37% spun că se aşteaptă ca acesta să scadă, potrivit informaţiilor provenite din Barometrul de Încredere a Consumatorului, studiu cofinanţat de Comisia Europeană şi realizat lunar de GfK România. În ceea ce priveste evoluţia perspectivelor situaţiei economice actuale, comparativ cu cele consemnate în urmă cu un an, se poate constata o usoară îmbunătăţire.
-
30% dintre utilizatorii de Internet au făcut cumpărături online în ultimul an
Aproape 30% dintre utilizatorii de Internet din România din mediul urban au făcut cumpărături în mediul virtual în ultimul an, iar un sfert dintre cei care cumpără de pe Internet fac asta cel puţin o dată pe lună, arată cel mai recent studiu realizat de GfK România care analizează comportamentul internauţilor faţă de cumpărăturile online.
-
Un roman din zece are card de credit
Manageri sau specialisti cu studii superioare, atrasi de produsele hi-tech (laptopuri, PC-uri si telefoane mobile), care merg frecvent la cumparaturi, inclinati sa cumpere lucruri ca sa-si ofere o recompensa. Acesta este profilul utilizatorilor de carduri de credit realizat in cel mai recent studiu al GfK Romania.
Recomandările editorilor
-
Ce faci cu datele care spun ceva incomod și de ce evitarea e cea mai scumpă alegere
Datele nu mint, dar nici nu menajează. Cifrele care arată o scădere, o nemulțumire sau o performanță ratată sunt, adesea, lăsate „pe mai târziu”. În realitate, acel „mai târziu” costă cel mai mult. Pentru că datele incomode sunt, de fapt, singurele care spun adevărul complet despre o organizație. -
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLife
Urmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum vede MedLife dezvoltarea profesională a angajaților
Pe 23 octombrie, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable: „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Poveste de brand. De la ce vine numele Benvenuti
Brandurile se nasc și dispar cu viteza tendințelor, puține reușesc să-și păstreze identitatea autentică și să crească organic, pas cu pas, timp de două decenii. -
Noul website CARIERE: Interviuri, știri și producții video, în prim-plan
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro.