Skip to main content

hot desking

    • Cafenea și sufragerie chiar la… locul de muncă

      Într-o lume interconectată şi interdependentă, tehnologia şi ritmul alert în care evoluează afacerile influenţează angajaţii să devină din ce în ce mai mobili, mai rapizi şi mai eficienţi. Ei trec constant de la munca individuală la întâlnirile cu colegii, de la sesiuni de lucru în proiect la discuţii spontane, iar activităţile din cadrul companiei nu se mai petrec într-un spaţiu limitat şi cu program fix.

    • Hot Desking-ul – între controverse şi eficienţă?

      În spatele celei mai celebre reclame din lume, realizată pentru Apple în 1984, a stat Jay Chiat, un personaj foarte influent al publicităţii din anii '90. După o lungă perioadă plină de succese, Chiat/Day, agenţia pe care o conducea, a intrat într-un con de umbră, aşa că Chiat s-a gândit în 1993 să revitalizeze viaţa angajaţilor săi din Los Angeles printr-o schimbare de paradigmă în felul în care aceştia urmau să lucreze.

Recomandările editorilor