iaa
-
În perioada 3 noiembrie – 5 decembrie 2014 are loc cea de-a patra ediție a proiectului CompetiţIAA, eveniment organizat de IAA Young Professionals. Concursul își propune să ofere studenților pasionați de marketing și comunicare șansa unei experiențe practice, prin simularea unui pitch în fața unor companii reale.
-
IAA România a premiat super eroii comunicării
În prezența Boardului Mondial al IAA, în data de 25 februarie, a avut loc cea de-a VI-a ediție a Galei Premiilor de Excelență IAA România. Pe scena Ateneului Român au fost acordate 18 premii, recompensând excelența în diverse domenii de activitate din marketing și comunicare.
-
Au început înscrierile pentru Modulul 3 al școlii IAA de Marketing și Comunicare
Modulul 3 - Leadership este un program de training intensiv adresat antreprenorilor și managerilor din marcomm cu peste 7 ani experiență și care dețin poziții de top management. Programul va debuta 19 noiembrie și se vor încheia în luna mai 2014.
-
Seminarii si conferinte marca IAA
Prin inscrierea la Marketing Innovation Conference, eveniment ce are loc joi, 14 mai la IAA House, poti participa gratuit la seminarul Personal Branding - Reputatie profesionala, Imagine publica, Implicare si modele sociale, networking - elemente ale constructiei brandului personal.
Recomandările editorilor
-
Investiții în comunitate: cele mai performante proiecte CSR din România în 2025
The Azores Sustainability & CSR Services anunță lansarea celei de-a VII-a ediții a Community Index, cel mai complex ranking anual dedicat proiectelor de investiții în comunitățile din România. -
Care sunt cele mai performante orașe din România în 2025
Cluj-Napoca își consolidează și în 2025 poziția de oraș-lider în România, potrivit celei de-a doua ediții CITY INDEX, analiza amplă realizată de Institutul pentru Orașe Vizionare (IOV). -
Studiu Forvis Mazars: 70% din datele vitale ale unui business se află în procesul de payroll
Aproximativ 70% din datele critice pentru funcționarea unei companii trec prin sistemele de payroll, de la salarii și beneficii până la coduri fiscale, pontaje și informații despre centrele de cost, rezultă din noul studiu lansat de Forvis Mazars. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025.