ideal
-
„Shadow careers”, așa cum sugerează și denumirea, este un termen ce face referire la carierele ce ne țin adevăratul potențial în umbră, după care ne ascundem și care nu ne reprezintă, o metaforă a jobului -
Familie sau carieră. Ce alegem?
Este o întrebare pe care începem să ne-o adresăm de la o anumită vârstă. Ceea ce alegem până la urmă depinde de fiecare în parte, în funcție de scopul pe care ni l-am propus în viață și de lucrurile care ne oferă într-adevăr satisfacție.
-
Cea mai importantă întrebare la care ar trebui să ne răspundem
Puteţi să spuneţi că sunt prozaic, însă e adevărat că cei mai mulţi oameni îşi doresc să fie fericiţi. Oamenii caută acea împlinire de sine de care vorbea Abraham Maslow. Oamenii vor siguranţă, din toate punctele de vedere, vacanţe şi cărţi de credit. Vor să joace baschet precum atleţii din NBA, vor să ţină discursuri ca Barack Obama şi vor să arate bine, ca Brad Pitt în Fight Club. Desigur, exemplele mele sunt date la întamplare şi e foarte posibil ca nici unul dintre ele să nu coincidă cu ce vă doriţi voi. Însă toată lumea vrea ceva.
-
Mă vrei...te vreau. Despre reciprocitatea angajat-angajator
La una din întâlnirile recente pe care am avut-o pe parte de coaching, povesteam cu un coleg din Grecia despre traseul meu profesional şi îi spuneam că lucrez de peste 12 ani în companie. Dincolo de admiraţia pe care el a manifestat-o, m-a privit cu oarecare mirare. I-am răspuns întrebării nerostite vorbindu-i despre ocazia pe care am avut-o de a-mi utiliza întregul potenţial, de a crea şi de a dezvolta. După care, uşor îmbătată de atenţie, am făcut o glumă: „este cea mai longevivă relaţie, căsătoria mea nu a durat atât”. Toată lumea s-a prăpădit de râs.
-
Cât de ambițioase sunt proiectele tale?
Dacă nu-ți faci propriile proiecte, ceilalți vor atrage și vor utiliza energia și timpul tău pentru proiectele lor. De multe ori se întâmplă ca idealurile create de alții să te atragă și să îți consume resursele, iar dorințele tale profunde să nu găsească niciodată calea să iasă la suprafață.
Recomandările editorilor
-
Cine a făcut campania de comunicare a IPO-ului Cris-Tim Family Holding
Oferta publică inițială (IPO) a Cris-Tim Family Holding, lider pe piața mezelurilor și a produselor ready-meals din România, s-a încheiat cu succes, a înregistrat un nivel record de subscrieri din partea investitorilor de retail. -
Piața globală a bunurilor de lux second-hand va exploda până în 2030: estimări de 360 de miliarde de dolari
Piața internațională a bunurilor de lux second-hand este pe cale să înregistreze o creștere spectaculoasă în următorii ani, potrivit unui raport publicat de Boston Consulting Group (BCG) împreună cu Vestiaire Collective -
ANALIZĂ XTB: Calculatoarele cuantice, noul motor al imaginației investitorilor
Domeniul calculatoarelor cuantice a stimulat nu doar imaginația investitorilor, ci și randamentele portofoliilor celor care și-au angajat capitalul în direcția acestuia, susține Claudiu Cazacu, consultant de strategie în cadrul XTB România, într-o analiză. -
Longevitate în carieră. Barbra Streisand: Imaginează-ți cât de plictisitoare ar fi viața dacă am fi cu toții la fel
Revista CARIERE continuă rubrica „Longevitate în carieră”, dedicată celor care sfidează trecerea timpului și reușesc să fie un exemplu de succes chiar și la vârste înaintate. Astăzi vorbim despre Barbra Streisand (83 de ani).