imaginatie
-
Pentru Roxana Ghioca, General Manager Austrotherm România, piața construcțiilor nu a fost o alegere inițială, o profesie dobândită în urma unor studii universitare, ci o opțiune care s-a creionat și dezvoltat odată cu pașii din -
Îți imaginezi sau nu-ți imaginezi? Asta-i întrebarea
Cineva scria recent, pe LinkedIn: „Nu voi obosi niciodată să-mi spună oamenii: Nici nu-mi imaginam câte putem face cu această metodologie!”. Primul meu gând a fost un exasperat: „Oamenii ar trebui să-și folosească imaginația mai -
Albert Einstein: Imaginația este mai importantă decât cunoașterea
„Cunoașterea se limitează la ceea ce știm și înțelegem acum, în timp ce imaginația cuprinde lumea întreagă și tot ceea ce va fi de știut și de înțeles vreodată”, continuă Einstein.
Așadar, ce calități are -
C(IN)E suntem de fapt
Da, chiar așa. Când ați avut ultima dată timp să stați cu voi și să vă întrebați cine sunteți cu adevărat? Îmi veți spune că în timpul liber preferați să mergeți la film, să citiți o carte sau să mergeți la teatru. Dar v-ați gândit vreodată de ce ne plac toate acestea atât de mult? Ce are o carte atunci când te face să nu te mai dezlipești de ea până nu o termini sau un film, de nu te miști două ore de pe canapea? -
Să te văd ce poți, Sophia!
Datele și inteligența artificială se pot combina pentru a realiza lucruri extraordinare, dar roboții nu vor putea niciodată să eclipseze imaginația umană. -
Ce înseamnă să fii un lider. 6 versiuni diferite
Sir Winston Churchill scria: "Este bine ca un om neinstruit să lectureze cărți cu citate. Citatele, când ți se întipăresc în minte, îți stimulează gândirea. Ele te fac de asemenea curios, îndemnându-te să îi citești pe autori pentru a afla cât mai multe." Şi pentru că nu este singurl mentor al leadershipului, vă prezentăm mai multe interpretări ale acestei noţiuni, cum o percep marii actori ai business-ului. -
Spectacolul imaginaţiei în birourile Google de la Zurich, Elveţia - Galerie foto
O zi la birou este un spectacol al simţurilor, în aproape fiecare moment, fie că intri în şedinţă, mergi la prânz sau participi la un brainstorming. Asta dacă eşti angajat Google, la Zurich, în Elveţia.
În acest caz, vei trăi cel puţin una dintre următoarele situaţii suprarealiste la birou: cobori la masă de la etaj printr-un tunel pe care îţi dai drumul la vale, joci basket şi fotbal, stai cu laptopul în braţe şi dai mailuri dintr-un hamac, participi la şedinţe într-un igloo, cu zăpadă artificială în jur şi... multe altele.
-
Peste 5000 de euro cash și recunoaștere pentru scriitura creativă, pentru toți autorii
Cea de-a treia ediție a competiției „Premiile Superscrieri”, non-ficțiuni care schimbă lumea, anunță premii în valoare totală de peste 5000 de euro cash. Autorii, consacrați sau nu, din presă sau de pe platforme digitale, jurnaliști sau bloggeri, profesioniști sau amatori, sunt invitați de Fundația Friends For Friends să dea frâu liber imaginației.
-
Tav'Art Collective - Manifest pentru curiozitate
Lowe&Partners a oferit tavanul departamentului de creaţie unei echipe de cinci artişti urbani.
-
Frumosul în business
Distincţie, modă, bun gust, interes față de cultură şi artă, atenţie la calitate. Spaţii frumoase, cu o arhitectură aparte, mobiler chic, armonie, culori bine alese. Dacă această descriere vă sună familiar, înseamnă că aţi păşit în spaţiul de birouri şi în zona de lifestyle ale unui lider interesat şi motivat de estetică.
-
Povestea firmei Bullet Company S.R.L. - Sau despre cum storytelling-ul face minuni
„A fost odată ca niciodată o prea frumoasă firmă. Firma (unii îi spuneau corporaţie, antrepriză sau mai simplu uzină sau fabrică) era veche, bătrână și foarte cunoscută de toată lumea. Toţi ştiau câte ceva despre Bullet Company S.R.L.: că acum 20 de ani fusese cea mai importantă din domeniul ei, că a fost înfiinţată de un tip foarte sobru și corect pe care îl chema John Bullet, că se ocupa cu crearea de planuri cincinale (pentru alte companii) și că în ultimii ani mulţi plecaseră din aceasta firmă („turnover ridicat de personal”, ar fi spus chiar angajaţii ei care încă rămăseseră).
-
Când destinul vrea să reuşeşti
Felicia Coteanu a reuşit împreună cu soţul ei să pună pe picioare o afacere într-un domeniu în care competiţia este acerbă: bijuteriile de fashion. Deşi acest tip de produse au reputaţia de a părea ieftine sau simple decoraţiuni, adevărul este cu totul altul, iar manufactura lor este una migăloasă şi destul de costisitoare.
-
Alegerea dintre bani şi un job care dă un sens vieţii tale
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.
Amintiţi-mi: cum se face că un bancher obişnuit ce lucrează într-o bancă de investiţii câştigă, să zicem, de 100 de ori mai mult decât un profesor obişnuit? Şi de ce un manager de top al unui fond de hedging câştigă suficienţi bani cât să plătească salariile a mii de profesori? Întrebarea din subsidiar este cum stăpâneşti compromisul dintre nevoia de a da un sens şi o menire vieţii tale şi nevoia de bani, în viaţa personală şi în carieră? Oare poţi să le ai pe amândouă fără să faci vreun compromis?
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.